AnonymBruker Skrevet 23. januar 2015 #1 Skrevet 23. januar 2015 Var på trening i går. Jeg så at det var bare jenter som skulle inn døra til gruppetreninga. Mennene trener de og, men alene på apparater. Hva synes dere kvinner om at det kommer menn på gruppetreninger? Anonymous poster hash: 0991c...dc9
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2015 #2 Skrevet 23. januar 2015 Flere menn burde vært med på gruppetimer. De kløner det uansett for mye til i apparatene. Men menn skal være tøffe og da er gruppetimer helt uaktuelt. Det er jo for kjerringer Det verste er at noen av gruppetimene er beinharde og mannfolka kryper ut derfra (høyintensistetstimer) Men alt som ligner aerobic er ikke skikkelig trening. Anonymous poster hash: 086bc...27e 3
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2015 #3 Skrevet 23. januar 2015 Flere menn burde vært med på gruppetimer. De kløner det uansett for mye til i apparatene. Men menn skal være tøffe og da er gruppetimer helt uaktuelt. Det er jo for kjerringer Det verste er at noen av gruppetimene er beinharde og mannfolka kryper ut derfra (høyintensistetstimer) Men alt som ligner aerobic er ikke skikkelig trening.Anonymous poster hash: 086bc...27e What she said! Anonymous poster hash: 52af0...dce
Eudyptula Skrevet 23. januar 2015 #4 Skrevet 23. januar 2015 Synes det er fint når det kommer folk i alle kjønn, aldere og fasonger på gruppetimer. 6
Fionnuala Skrevet 23. januar 2015 #5 Skrevet 23. januar 2015 Vi vil gjerne ha dere der, så det er bare å bli med! Jeg tror nok grunnen ligger mye i det AB#2 skriver, at det kanskje ikke anses som helt god nok trening. I tillegg, er det kanskje også litt det at man føler seg litt på utstilling på gruppetime - slik argumenterer hvertfall kjæresten min det, også hjelper det jo ikke at mannfolka vet at det er veldig kvinnedominert - da blir terskelen for å bli med litt høyere.
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2015 #6 Skrevet 23. januar 2015 Jeg synes selv det er helt gull når mannfolka er med på gruppetimer. Anonymous poster hash: 086bc...27e 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2015 #7 Skrevet 23. januar 2015 Digger at samme mannen dukker opp på zumba-timen hver uke Er ikke noe flaut det, selv er jeg klissvåt av svette hver gang. Anonymous poster hash: 86b04...d64
Wiggins Skrevet 23. januar 2015 #8 Skrevet 23. januar 2015 (endret) Her er mine grunner for å trene på spinningsyklene som står utafor spinningsalen og ikke i gruppe: - Jeg har drevet aktivt med konkurransesykling i mange år, og kan en del om trening, treningsmetoder og ikke minst vet jeg hvordan min kropp responderer på forskjellige typer trening. - Jeg trener med mål om å sykle ritt på 60-150 km, og må derfor legge opp treningen annerledes enn fru Hvermannsen, som bare skal komme i allment bedre form. - Jeg hater musikken som blir brukt på spinningtimer. Jeg har min egen musikksmak, og ved å trene på syklene som står for seg selv kan jeg ha akkurat det jeg vil på øret. - Jeg liker generelt best å trene aleine. I sommerhalvåret foretrekker jeg å sykle aleine på trening. Da kan jeg holde akkurat den intensiteten jeg foretrekker i bakker og på flater. På spinning er man ikke i fare for å sykle fra andre folk, men det ser uansett litt rart ut hvis jeg konsekvent gjør noe annet enn det instruktøren sier. EDIT: Jeg har vært på spinningtimer et par ganger, og jeg har absolutt ikke følelsen av å stå på utstilling. Det var kanskje en overvekt kvinner der, men jeg tenkte mest på meg selv, og de gangene jeg kikka på de andre så det ut som de hadde nok med seg selv de også. Endret 23. januar 2015 av Wiggins 1
Eudyptula Skrevet 23. januar 2015 #9 Skrevet 23. januar 2015 På spinningtimene der jeg trener, er det som oftest ganske mange menn. På andre gruppetimer derimot, er det en stor overvekt av kvinner i 20-årene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå