AnonymBruker Skrevet 23. januar 2015 #1 Skrevet 23. januar 2015 Jeg er sånn pass fornøyd, men mulig jeg bar er kresen. Hva kan man forvente? Har nå barn på ungdomsskolen og siste år på barneskole Anonymous poster hash: 571ff...f29
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2015 #2 Skrevet 23. januar 2015 Er kjempefornøyd Anonymous poster hash: 4b781...fed
Celtic Heart Skrevet 23. januar 2015 #3 Skrevet 23. januar 2015 Er fornøyd etter overgang til ungdomsskolen.
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2015 #4 Skrevet 23. januar 2015 Ungen har vært heldig med lærerene hittil ihvertfall. Anonymous poster hash: 97965...f69
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2015 #5 Skrevet 24. januar 2015 Datteren min har gått på 3 skoler, og sønnen min på 2. Disse skolene er helt forskjellige. Finner både bra ting, og svakheter på skolene. Men må si at siste skolen som barna mine går på nå har vært den beste. Og grunnen er at de jobber veldig mot mobbing. Og mange empatiske elever. Skole nr. 2 var det mye mobbing, mange elever har byttet skole fra den. Anonymous poster hash: 2f857...62a
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2015 #6 Skrevet 24. januar 2015 Har 2 barn på samme barneskole, en i 1. klasse og en i 7. Har vært veldig godt fornøyd med skolen og lærerne deres hele veien. Er en bra skole som legger vekt på utetid, naturskole, tar tak i saker på en konstruktiv måte osv. tror lærerne også stortrives der, virker sånn på det jeg har hørt, og jeg tror det påvirker hele skolemiljøet. flinke, fornøyde lærere, gir bra stemning i klasse/undervisning og fornøyde barn. Anonymous poster hash: 9ff80...b0c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå