AnonymBruker Skrevet 23. januar 2015 #1 Skrevet 23. januar 2015 Hvor er det best å leie og å gå på skøyter i Oslo? Har null erfaringer med noe av den slags her i byen, så ville satt stor pris på tips Anonymous poster hash: aef60...e3a
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2015 #2 Skrevet 23. januar 2015 Valle hovin har en innendørs bane, veldig stor. Ellers spikersuppa kanskje Anonymous poster hash: 29af6...9ec
LoneWolf Skrevet 23. januar 2015 #3 Skrevet 23. januar 2015 Jeg er enig med det AB over her sier. Personlig har jeg kun erfaring med Valle hovin, men det er greie priser der (40 for inngang, 40 for skøyter) og en grei beliggenhet.
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2015 #4 Skrevet 23. januar 2015 Jeg er enig med det AB over her sier. Personlig har jeg kun erfaring med Valle hovin, men det er greie priser der (40 for inngang, 40 for skøyter) og en grei beliggenhet. Tusen takk, begge to! Da skal jeg teste ut Valle Hovin Så deilig med innebane, da! Regner med det er fin og god vedlikeholdt is der? Anonymous poster hash: aef60...e3a
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2015 #5 Skrevet 27. januar 2015 TS her igjen Tenkte å få testet ut denne innendørs isbanen på Valle Hovin i kveld. Men jeg lurer på hvor lenge det er åpent? Har prøvd å google meg frem til noe informasjon om denne banen, men får bare opp informasjon rundt utendørs isbane? Og er det slik at denne banen innendørs ligger ved den som er utendørs slik at det skal være lett å finne frem? Aldri vært der før Anonymous poster hash: aef60...e3a
Tøytigern Skrevet 27. januar 2015 #6 Skrevet 27. januar 2015 TS her igjen Tenkte å få testet ut denne innendørs isbanen på Valle Hovin i kveld. Men jeg lurer på hvor lenge det er åpent? Har prøvd å google meg frem til noe informasjon om denne banen, men får bare opp informasjon rundt utendørs isbane? Og er det slik at denne banen innendørs ligger ved den som er utendørs slik at det skal være lett å finne frem? Aldri vært der før Anonymous poster hash: aef60...e3a http://vallehovin.no/ Lykke til.
nattsvermer Skrevet 27. januar 2015 #7 Skrevet 27. januar 2015 (endret) Valle Hovin har innendørs bane? Ny info for meg. Jeg har hvert fall kun gått utendørs der... Endret 27. januar 2015 av nattsvermer
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2015 #8 Skrevet 27. januar 2015 Valle Hovin har vel bare utendørs bane, men"innringet" og med garderobe og kiosk. Veldig god is i forhold til Spikersuppa Anonymous poster hash: cf8be...35a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå