Gå til innhold

Leie av skøyter/gå på skøyter i Oslo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor er det best å leie og å gå på skøyter i Oslo? Har null erfaringer med noe av den slags her i byen, så ville satt stor pris på tips :)

Anonymous poster hash: aef60...e3a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Valle hovin har en innendørs bane, veldig stor. Ellers spikersuppa kanskje

Anonymous poster hash: 29af6...9ec
Skrevet

Jeg er enig med det AB over her sier.
Personlig har jeg kun erfaring med Valle hovin, men det er greie priser der (40 for inngang, 40 for skøyter) og en grei beliggenhet.

Skrevet

Jeg er enig med det AB over her sier.

Personlig har jeg kun erfaring med Valle hovin, men det er greie priser der (40 for inngang, 40 for skøyter) og en grei beliggenhet.

Tusen takk, begge to! Da skal jeg teste ut Valle Hovin :) Så deilig med innebane, da! Regner med det er fin og god vedlikeholdt is der?

Skrevet

TS her igjen :) Tenkte å få testet ut denne innendørs isbanen på Valle Hovin i kveld. Men jeg lurer på hvor lenge det er åpent? Har prøvd å google meg frem til noe informasjon om denne banen, men får bare opp informasjon rundt utendørs isbane? Og er det slik at denne banen innendørs ligger ved den som er utendørs slik at det skal være lett å finne frem? Aldri vært der før :sjenert:

Skrevet

TS her igjen :) Tenkte å få testet ut denne innendørs isbanen på Valle Hovin i kveld. Men jeg lurer på hvor lenge det er åpent? Har prøvd å google meg frem til noe informasjon om denne banen, men får bare opp informasjon rundt utendørs isbane? Og er det slik at denne banen innendørs ligger ved den som er utendørs slik at det skal være lett å finne frem? Aldri vært der før :sjenert:

http://vallehovin.no/

:)

Lykke til.

Skrevet (endret)

Valle Hovin har innendørs bane? Ny info for meg. Jeg har hvert fall kun gått utendørs der...

Endret av nattsvermer
Skrevet

Valle Hovin har vel bare utendørs bane, men"innringet" og med garderobe og kiosk. Veldig god is i forhold til Spikersuppa :)

Anonymous poster hash: cf8be...35a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...