AnonymBruker Skrevet 23. januar 2015 #1 Skrevet 23. januar 2015 Sliter med å finne dagkrem til min normale/tørre/kombinasjons-hud(alt etter årstid).. Den jeg bruker nå har så godt som gått ut av produksjon og jeg finner ikke en ny. Får lett småkviser og hudormer av produkter dersom de ikke har gode ingredienser og mineraloljer. Trenger og noe dyrevennlig da jeg ikke vil støtte tortur av hjelpeløse dyr! Noen som kan anbefale noe? Er også nokså uaktuelt å betale fire månedslønner for en hudkrem Anonymous poster hash: 78877...6b5
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2015 #2 Skrevet 23. januar 2015 Sjeldent gode hudkremer som ikke er testet på dyr, lykke til med søket. Anonymous poster hash: f9c58...b36
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2015 #3 Skrevet 23. januar 2015 http://www.kosmetikk.info/ja-liste/ Anonymous poster hash: 6796c...369
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2015 #4 Skrevet 23. januar 2015 Md formulations, Green people, Decleor og Dermalogica tester ikke dyr Du kan jo prøve fra en av disse merkene? Anonymous poster hash: 4a1bd...c7f
Maneo Skrevet 23. januar 2015 #5 Skrevet 23. januar 2015 (endret) Jeg elsker fuktighetskremen fra Lykkelig som Liten. God og fet for ansiktet mitt, jeg har tørr hudtype. Finnes på Blivakker. Endret 23. januar 2015 av Maneo
Gjest crazycatlady Skrevet 24. januar 2015 #7 Skrevet 24. januar 2015 Sjeldent gode hudkremer som ikke er testet på dyr, lykke til med søket. Anonymous poster hash: f9c58...b36 Pøh! Mange som ikke tester på dyr. Dermalogica, MD Formulations, Murad, Decleor, REN, Ole Henriksen, jeg nevner i fleng. TS: Kjempefint å lese at du vil ha noe dyrevennlig. Det gleder meg å lese. Anbefaler Active Moist fra Dermalogica og en fra REN jeg ikke husker hva heter i farten, men de har mange gode for ulike hudtyper. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå