Gå til innhold

Helt umulig å finne dyrevennlig krem!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sliter med å finne dagkrem til min normale/tørre/kombinasjons-hud(alt etter årstid).. Den jeg bruker nå har så godt som gått ut av produksjon og jeg finner ikke en ny.

Får lett småkviser og hudormer av produkter dersom de ikke har gode ingredienser og mineraloljer. Trenger og noe dyrevennlig da jeg ikke vil støtte tortur av hjelpeløse dyr!

Noen som kan anbefale noe? Er også nokså uaktuelt å betale fire månedslønner for en hudkrem :)

Anonymous poster hash: 78877...6b5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjeldent gode hudkremer som ikke er testet på dyr, lykke til med søket.

Anonymous poster hash: f9c58...b36
Skrevet

Md formulations, Green people, Decleor og Dermalogica tester ikke dyr :) Du kan jo prøve fra en av disse merkene?

Anonymous poster hash: 4a1bd...c7f

Skrevet (endret)

Jeg elsker fuktighetskremen fra Lykkelig som Liten. God og fet for ansiktet mitt, jeg har tørr hudtype.

Finnes på Blivakker.

Endret av Maneo
Skrevet

Sjekk faran.no under face line.

Gjest crazycatlady
Skrevet

Sjeldent gode hudkremer som ikke er testet på dyr, lykke til med søket. Anonymous poster hash: f9c58...b36

Pøh! Mange som ikke tester på dyr. Dermalogica, MD Formulations, Murad, Decleor, REN, Ole Henriksen, jeg nevner i fleng.

TS: Kjempefint å lese at du vil ha noe dyrevennlig. Det gleder meg å lese. Anbefaler Active Moist fra Dermalogica og en fra REN jeg ikke husker hva heter i farten, men de har mange gode for ulike hudtyper.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...