Sandy Skrevet 28. juni 2002 #1 Skrevet 28. juni 2002 Jeg har glade nyheter! Jeg prøvde til tross for at alle her sa "nei" til rynkekrem mot strekkmerkerne mine på lårene, desperat som jeg var.. Jeg har ennå ikke merket noe forskjell på de, men jeg smurte denne kremen på resten av låret, og huden har faktisk jevnet seg ut! Vet ikke hvordan dette har seg, men der hvor huden gjerne er litt "buklete" er den nå glattere og finere! Ulempen med det er at en sånn liten krukke med krem koster 80,- og varer ikke så lenge når en smører på større områder en ansikts-rynker som den egentlig er ment for.. :-? Jeg ville hvertfall bare melde fra om min gledelige oppdagelse! Mulig det finnes noe annet der ute, som er ment for dette, men dette er hvertfall hva jeg fant ut av det! :D *jippi* :D
Thomas Skrevet 29. juni 2002 #2 Skrevet 29. juni 2002 Har hørt at hemoride-salve skal være bra mot ansiktrynker. Funker sikkert på låra også.
Thomas Skrevet 30. juni 2002 #4 Skrevet 30. juni 2002 Jo mindre man vet om hemoroider jo bedre! au... :oops:
Gjest Hege Skrevet 30. juni 2002 #5 Skrevet 30. juni 2002 Jeg gidder ikke bry meg så mye om hvordan du skriver det, Thomas, men du er så ram til å rette på andre at jeg bare måtte!
Sandy Skrevet 30. juni 2002 Forfatter #6 Skrevet 30. juni 2002 Hemoroiodiodider, det er vel noe vi har oppi rumpa det da?
Sandy Skrevet 15. juli 2002 Forfatter #7 Skrevet 15. juli 2002 Vil bare komme med en oppdatering! Nå har jeg brukt denne kremen jevnlig, og jepp, strekkmerkene har blitt mindre synlige! Det var faktisk kjæresten min som så det, jeg la ikke merke til det før da.. Og når HAN legger merke til det, DA altså!! Så, hvis dere er like desperate som meg på akkurat det her, så er det verdt forsøket....! *har beviset*
Sandy Skrevet 16. juli 2002 Forfatter #9 Skrevet 16. juli 2002 Helt enkelt "revita lift" fra L'Oreal. Den som er på reklamene hele tiden vettu... Men det er litt dyrt med en liten boks til 80,- som skal dekke to lår og en rumpe liksom.. Går fort den!
Thea Skrevet 16. juli 2002 #10 Skrevet 16. juli 2002 Så fint.Skal føre det inn i min kremer-andre-sier-funker-mot-mye-rart-protokoll jeg. Den er kjekk å ha, men kun for å bla i selvfølgelig.For jeg har da ikke strekkemerker eller søte små hull på lårene mine?? Nææææiiisssjjhhhh daaa
Sandy Skrevet 16. juli 2002 Forfatter #11 Skrevet 16. juli 2002 Men uansett, jeg er faktisk så fornøyd at jeg synes det var verdt det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå