AnonymBruker Skrevet 23. januar 2015 #1 Del Skrevet 23. januar 2015 Jeg har blitt utsatt for en psykopat, min mor. Og senere igjen, en mann. Og det er mye av grunnen til jeg havna her inne på KG, for å finne svar. Jeg fant noen. Nå har jeg lyst til å anbefale ei FB-side: https://www.facebook.com/Hverdagspsykopatene?fref=ts Har du blitt utsatt for (en) psykopat(er)? Anonymous poster hash: abb2c...304 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2015 #2 Del Skrevet 23. januar 2015 Ja min far. Har ikke kontakt med han lengre pga traumer. Han er manipulerende, mangler empati/sympati, voldelig m.m Så ja, absolutt Anonymous poster hash: 383d2...d87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2015 #3 Del Skrevet 24. januar 2015 Er det sant at psykopater ikke eier noe skam?Anonymous poster hash: 48466...a6a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2015 #4 Del Skrevet 24. januar 2015 Jeg har blitt utsatt for en psykopat, min mor. Og senere igjen, en mann. Og det er mye av grunnen til jeg havna her inne på KG, for å finne svar. Jeg fant noen. Nå har jeg lyst til å anbefale ei FB-side: https://www.facebook.com/Hverdagspsykopatene?fref=ts Har du blitt utsatt for (en) psykopat(er)? Anonymous poster hash: abb2c...304 psykopater meg i øst og psykopater meg i vest slutt å bruk det ordet. dere har ikke peiling. Anonymous poster hash: ac4cb...07b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2015 #5 Del Skrevet 24. januar 2015 psykopater meg i øst og psykopater meg i vest slutt å bruk det ordet. dere har ikke peiling.Anonymous poster hash: ac4cb...07b Hvordan vet du at de ikke har peiling ? Kjenner du dem personlig kanskje? En tidligere venninne av meg er psykopat og det er skremmende hvor intelligente de er. De kan ødelegge livet ditt uten at du egentlig skjønner noentingAnonymous poster hash: 5647a...e05 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2015 #6 Del Skrevet 24. januar 2015 Er det sant at psykopater ikke eier noe skam?Anonymous poster hash: 48466...a6a Jo, jeg tror de kan bli flaue hvis de taper ansikt. Det må jo være en grunn til at de anstrenger seg så mye for å holde en perfekt fasade. Men de skammer seg nok ikke overfor seg selv, dvs. at alt er greit så lenge de ikke blir oppdaget av andre. Det er samvittighet de mangler. Anonymous poster hash: 5c9c9...5ed 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2015 #7 Del Skrevet 24. januar 2015 psykopater meg i øst og psykopater meg i vest slutt å bruk det ordet. dere har ikke peiling. Anonymous poster hash: ac4cb...07b Om du selv har så god peiling så opplys oss. Hva er en psykopat? Anonymous poster hash: 780b1...d7a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2015 #8 Del Skrevet 24. januar 2015 Det jeg sliter mest med er å finne ut hva som er sant og ikke. Har prøvd å hjelpe en mor. Vet ikke om hun faktisk er syk og trenger min hjelp, eller om hun er en psykopat. Noe som gjør at jeg ofte blir sittende med dårlig samvittighet og søvnløse netter. Anonymous poster hash: 6f649...427 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2015 #9 Del Skrevet 24. januar 2015 Jo, jeg tror de kan bli flaue hvis de taper ansikt. Det må jo være en grunn til at de anstrenger seg så mye for å holde en perfekt fasade. Men de skammer seg nok ikke overfor seg selv, dvs. at alt er greit så lenge de ikke blir oppdaget av andre. Det er samvittighet de mangler. Anonymous poster hash: 5c9c9...5ed Men skammer de seg når de taper ansikt? Eller er det bare kjedelig når de mister mulighetene for å manipulere videre med løgnene sine, når luftslottet slår sprekker og realiteten setter inn. Det er jo bare til å flytte til et nytt sted og starte med "blanke ark" og håpe at ryktet sitt ikke innhenter seg? De mangler mye mer enn samvittighet hvertfall. Og vet veldig godt at normale mennesker har både skam og en samvittighet og spiller og manipulerer mest mulig på den hos andre. Spesielt kulturelle holdninger, slikt som at "alle" fortjener jo en ny sjanse. Det er "alltid" nederlag og skille seg, det er "alltid" bedre at mor og far holder sammen for barnas del. Osv..Anonymous poster hash: 48466...a6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atea Skrevet 24. januar 2015 #10 Del Skrevet 24. januar 2015 psykopater meg i øst og psykopater meg i vest slutt å bruk det ordet. dere har ikke peiling. Anonymous poster hash: ac4cb...07b Høres ut som du bor i en bygd som er preget av negativitet? Der psykopater styrer? Man skal ta de direkte, foreslå en prat, er det påjobb eller på bygda er det verre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2015 #11 Del Skrevet 24. januar 2015 psykopater meg i øst og psykopater meg i vest slutt å bruk det ordet. dere har ikke peiling.Anonymous poster hash: ac4cb...07b "Dere har ikke peiling"...vel tror de fleste har fått med at psykopat ikke er det vitenskapelige uttrykket men at dette dreier seg om ekstremt glatte, manipulerende og empatiløse personer. De kan lære å etterligne andre normale menneskers følelser og reaksjoner....men vil bli røpet over tid.Anonymous poster hash: 95401...e04 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cartman Skrevet 25. januar 2015 #12 Del Skrevet 25. januar 2015 psykopater meg i øst og psykopater meg i vest slutt å bruk det ordet. dere har ikke peiling. Anonymous poster hash: ac4cb...07b Herregud for en kommentar. Alle forstår hva TS mener. Slutt og oppfør deg som hele landets ordpoliti. Hva blir det neste? TS bør få 10 års fengsel for feil ordvalg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest snoopy_93 Skrevet 25. januar 2015 #13 Del Skrevet 25. januar 2015 Ja, min svigermor. Det er aldri henne det er noe feil med, det er alle andre. I går ble vi kastet ut av henne i sinne fordi min kjæreste ikke kunne hjelpe søsteren sin. (Noe han gjør til stadighet uten så mye som et lite takk og som blir snurt og furt om hun må betale bensinpenger) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå