Gå til innhold

Spørre eks-date om vi skal treffes?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og "eks-daten" dater ikke lengre av naturlige grunner. Han har sagt at han ser på meg som en god venn og at han gjerne vil fortsette å treffe meg, men ikke som dating. Det har gått noen dager siden vi snakket om det og jeg har bært litt skeptisk til å ta kontakt. Jeg tror faktisk at han vil treffes igjen, men jeg er redd for å virke masete hvis jeg spør. Jeg liker han ikke, men vil gjerne være venn med han. Så tror dere det er ok å spørre om han blir med på kino i dag? Tenker selvfølgelig ikke på romantiske filmer.

Anonymous poster hash: 1e803...2a7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei la dette ligge noen uker. Alt for kjapt å gå fra dating til vennskap.

Anonymous poster hash: 715e1...694
Skrevet

Nei la dette ligge noen uker. Alt for kjapt å gå fra dating til vennskap.

Hva ligger du i "noen uker"? Et par uker? Over 1mnd? Vi har kjent hverandre / datet siden begynnelsen av desember. Vært sammen omtrent hver 2-3 dag.

Skrevet

29 dager 7 timer 34 minutter og 27 sekunder.

Gjest Tassen10
Skrevet

Jeg og "eks-daten" dater ikke lengre av naturlige grunner. Han har sagt at han ser på meg som en god venn og at han gjerne vil fortsette å treffe meg, men ikke som dating. Det har gått noen dager siden vi snakket om det og jeg har bært litt skeptisk til å ta kontakt. Jeg tror faktisk at han vil treffes igjen, men jeg er redd for å virke masete hvis jeg spør. Jeg liker han ikke, men vil gjerne være venn med han. Så tror dere det er ok å spørre om han blir med på kino i dag? Tenker selvfølgelig ikke på romantiske filmer. Anonymous poster hash: 1e803...2a7

Personlig pleier jeg å unngå folk jeg ikke liker.

Hva er greia her egentlig? Han vil være venn, men ikke kjæreste.

Hva vil du? Være kjæreste?

Skrevet

Personlig pleier jeg å unngå folk jeg ikke liker.

Hva er greia her egentlig? Han vil være venn, men ikke kjæreste.

Hva vil du? Være kjæreste?

Vil gjerne være venn med han fordi vi kommer veldig bra overens. Han er en av de få jeg faktisk klarer å være åpen og ærlig med. Jeg liker rett og slett å være med han.

Skrevet (endret)

Ser ikke problemet så lenge begge ser på hverandre kun som venner.

Endret av Fnisu

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...