AnonymBruker Skrevet 23. januar 2015 #1 Skrevet 23. januar 2015 Jeg og "eks-daten" dater ikke lengre av naturlige grunner. Han har sagt at han ser på meg som en god venn og at han gjerne vil fortsette å treffe meg, men ikke som dating. Det har gått noen dager siden vi snakket om det og jeg har bært litt skeptisk til å ta kontakt. Jeg tror faktisk at han vil treffes igjen, men jeg er redd for å virke masete hvis jeg spør. Jeg liker han ikke, men vil gjerne være venn med han. Så tror dere det er ok å spørre om han blir med på kino i dag? Tenker selvfølgelig ikke på romantiske filmer. Anonymous poster hash: 1e803...2a7
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2015 #2 Skrevet 23. januar 2015 Nei la dette ligge noen uker. Alt for kjapt å gå fra dating til vennskap. Anonymous poster hash: 715e1...694
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2015 #3 Skrevet 23. januar 2015 Nei la dette ligge noen uker. Alt for kjapt å gå fra dating til vennskap. Anonymous poster hash: 715e1...694 Hva ligger du i "noen uker"? Et par uker? Over 1mnd? Vi har kjent hverandre / datet siden begynnelsen av desember. Vært sammen omtrent hver 2-3 dag. Anonymous poster hash: 1e803...2a7
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2015 #4 Skrevet 23. januar 2015 29 dager 7 timer 34 minutter og 27 sekunder. Anonymous poster hash: 715e1...694
Gjest Tassen10 Skrevet 23. januar 2015 #5 Skrevet 23. januar 2015 Jeg og "eks-daten" dater ikke lengre av naturlige grunner. Han har sagt at han ser på meg som en god venn og at han gjerne vil fortsette å treffe meg, men ikke som dating. Det har gått noen dager siden vi snakket om det og jeg har bært litt skeptisk til å ta kontakt. Jeg tror faktisk at han vil treffes igjen, men jeg er redd for å virke masete hvis jeg spør. Jeg liker han ikke, men vil gjerne være venn med han. Så tror dere det er ok å spørre om han blir med på kino i dag? Tenker selvfølgelig ikke på romantiske filmer. Anonymous poster hash: 1e803...2a7 Personlig pleier jeg å unngå folk jeg ikke liker. Hva er greia her egentlig? Han vil være venn, men ikke kjæreste. Hva vil du? Være kjæreste?
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2015 #6 Skrevet 23. januar 2015 Personlig pleier jeg å unngå folk jeg ikke liker. Hva er greia her egentlig? Han vil være venn, men ikke kjæreste. Hva vil du? Være kjæreste? Vil gjerne være venn med han fordi vi kommer veldig bra overens. Han er en av de få jeg faktisk klarer å være åpen og ærlig med. Jeg liker rett og slett å være med han. Anonymous poster hash: 1e803...2a7
Fandenivoldsk Skrevet 23. januar 2015 #7 Skrevet 23. januar 2015 (endret) Ser ikke problemet så lenge begge ser på hverandre kun som venner. Endret 23. januar 2015 av Fnisu
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå