Gjest heksa Skrevet 6. august 2004 #21 Skrevet 6. august 2004 ja høsten! for da er det ikke lenge til jul!!!
valmue Skrevet 7. august 2004 #22 Skrevet 7. august 2004 Ja, jeg liker den tidlige høsten med frisk klar luft og flotte farger. Er så glad jeg bor i et land med flere årstider selv om sommeren enkelte år kunne ha vart litt lengre.
Gjest Anonymous Skrevet 7. august 2004 #24 Skrevet 7. august 2004 Ja, nydelig :rosasmil: Og akkurat passe varmt!
nyibyen Skrevet 7. august 2004 #25 Skrevet 7. august 2004 Jepp - liker høsten Da er jeg født så det er liksom "min" årstid... Etter en sommer med dårlig vær (som jo ofte er tilfelle her i landet) er det avslappende med en fin gylden høst. Og da kommer endelig folk til byene igjen, aktiviteter starter opp, konserter, etc. Eneste årstid jeg hater er våren. Slaps og regn, sur, kald vind. Og alt det snakket om at folk er våryre, noe som jeg ALDRI har merket det dugg av!! (og da prøver jeg virkelig å kjenne etter også!)
dreamy Skrevet 7. august 2004 #26 Skrevet 7. august 2004 Høsten er min favorittårstid.. Jeg liker høstfargene og synes det er koselig å gå tur i regnvær..
Gjest 1111 Skrevet 7. august 2004 #27 Skrevet 7. august 2004 Høsten er den årstiden jeg liker best. er ikke så veldig glad i sommer og sol, jeg savner alltid høst og vinter.
Kelsey Skrevet 7. august 2004 #28 Skrevet 7. august 2004 Høsten er nydelig. Er glad i de fleste årstidene, med unntak av vinteren (selv om det er flott når det er kaldt, hvitt og "glitrende" - så lenge jeg kan se det igjennom vinduet uten å måtte gå ut ), og det er alltid deilig med en ny årstid da man som regel er lei den forrige. Her har det vært sol og tredve grader i ukevis, i går var alt forandret og regnet fosset ned. Syntes faktisk det var godt at det regnet, jeg koste meg med en bok under et teppe mens jeg hørte at det sildret ned utenfor
LilleBille Skrevet 7. august 2004 #29 Skrevet 7. august 2004 Høsten er nydelig. Er glad i de fleste årstidene, med unntak av vinteren (selv om det er flott når det er kaldt, hvitt og "glitrende" - så lenge jeg kan se det igjennom vinduet uten å måtte gå ut ), og det er alltid deilig med en ny årstid da man som regel er lei den forrige. Her har det vært sol og tredve grader i ukevis, i går var alt forandret og regnet fosset ned. Syntes faktisk det var godt at det regnet, jeg koste meg med en bok under et teppe mens jeg hørte at det sildret ned utenfor Støtter denne jeg..
Gjest Gjesta Skrevet 7. august 2004 #30 Skrevet 7. august 2004 Ja! Høsten er heeerlig! (Sure, nyplukkede norske epler,..nam!)
snexi Skrevet 7. august 2004 #31 Skrevet 7. august 2004 Høsten er en fin årstid bare vi slipper konstant regn, og vi virkelig kan nyte kaldere, fargerike og flotte dager. Men her på Vestlandet er ikke vi akkurat bortskjemt med sånt vær. Har en tendens til å regne bort hele høsten.
-Fisken- Skrevet 7. august 2004 #32 Skrevet 7. august 2004 Høsten er en fin årstid bare vi slipper konstant regn, og vi virkelig kan nyte kaldere, fargerike og flotte dager. Men her på Vestlandet er ikke vi akkurat bortskjemt med sånt vær. Har en tendens til å regne bort hele høsten. Enig. JEg liker både høsten og regnet, men de kan godt holde seg litt hver for seg.
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 8. august 2004 #33 Skrevet 8. august 2004 Jeg elsker alle årstidene, eneste problemet er at de ikke kommer fort nok for meg! Om våren er jeg i sommerhumør, om sommeren er jeg i høsthumør, om høsten er jeg i skikkelig julehumør, og om vinteren lengter jeg etter påske og vår. Jeg er nok født litt for tidlig.
LilleBille Skrevet 8. august 2004 #34 Skrevet 8. august 2004 Jeg elsker alle årstidene' date=' eneste problemet er at de ikke kommer fort nok for meg! Om våren er jeg i sommerhumør, om sommeren er jeg i høsthumør, om høsten er jeg i skikkelig julehumør, og om vinteren lengter jeg etter påske og vår. Jeg er nok født litt for tidlig.[/quote'] ... eller så henger jeg etter .. sånn at sommeren er over før jeg egentlig får begynt.. og at julen kommer alt for fort.. så jeg ikke får kost meg i desember...
AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 #35 Skrevet 5. september 2019 Tja. Jeg liker at luften blir frisk og at det blir kaldt nok til å kunne bruke store gensere Anonymkode: 14ef4...7f3
AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 #36 Skrevet 5. september 2019 Nei, jeg liker ikke høsten. Jeg elsker sommeren, og ikke minst varmen. Når høsten kommer, vet jeg at en skal fryse i mange måneder framover. Anonymkode: 99d38...c08
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå