Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes nesten det er merkelig, for hele vinteren gjennom går jeg og lengter etter sol og sommer - og selvsagt nyter jeg sommer og ferie i lange drag!

Allikevel - når august og september kommer, synes jeg det er bra også. Synes høsten er en fin årstid. Nesten så det er OK å begynne på jobb igjen, komme i den samme hverdagslige tralten. Fjellet er nydelig om høsten- klesbutikkene bugner av nye klær... Kjempekoselig å krølle seg innunder et pledd i godstolen med ei god bok...

:tommelsmil: Andre som ønsker høsten velkommen? Og ikke kom med surt vær og slikt, nå da.... :wink:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå som jeg sitter her og svetter selv om jeg sitter i ro lengter jeg litt etter høsten. Sitte på cafe og skravle med venninner, gå tur og sparke i løvet, kose seg inne når det er surt ute. Ren luft etter regnskurer osv. JA; jeg gleder meg litt jeg også!

Skrevet

Jeg ELSKER høsten. Jeg tror nesten det er min favorittårstid :-)

Men jeg elsker jo igrunn alle årstidene jeg da. Synes noe av sjarmen med å bo her i Norge er at årstidene er så tydelige. Bodde et år et sted hvor det enten var sommervarmt, eller bare grått/regn. Jeg savnet virkelig skitningene i årstidene gjennom året.

Skrevet

Høsten er ok den, men liker ikke den årstiden som kommer etter :-?

Skrevet

Ja jeg liker høsten, når naturen får en litt rusten farge og solen skinner på en helt annen måte. Og er det dårlig vær så er det en god unnskyldning til å tenne opp i peisen, lage noe godt å drikke og sitte under pleddet med en god bok.

Skrevet

Jeg liker også høsten veldig godt. Det begynner å bli firne farger - skikkelig fargsepill. Været er fremdeles bra men ikke så veldig varmt - litt friskt drag i luften.

Elsker å dra på fjellet om høsten - ute og går tur på dagen så kan man kose seg ved peisen om kvelden.

Skrevet

Ja, nydelig :rosasmil:

Skrevet

Jeg også elsker høsten. Setter pris på alle årstidene, men høsten er nok favoritten. Liker å kose meg inne med stearinlys, te og en god bok mens det er mørkt og surt ute. Også er det så utrolig fin og klar luft og nydelig å gå tur.

Skrevet

Er veldig glad i høsten når vinden pisker utenfor og regnet trommer mot taket og jeg kan sitte inne og kose meg med en film, eller når jeg kan gå tur i sola og det er litt kjølig og friskt ute. Men hater høsten når jeg må stå tidlig opp og vente på bussen i et kvarter, mens regnet ødelegger frisyren og sminken, paraplyen blåses til helvete og lufta er sur og kald.

Gjest Lilleulv
Skrevet

Jeg liker alle de 4 årstidene, og er glad for at det er sånn. Det eneste jeg ikke liker er at høst/vinter-halvåret er så sinnsykt mye lenger enn vår/sommer halvåret :-? Skulle vært 50/50, så hadde alt vært knall! :tunge1:

Skrevet

Jeg syns jeg er heldig som bor i Norge, med 4 årstider. Høsten er bra. Da er det knall å gå i fjellet, og utrolig flotte farger!

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg synes høsten er vakker og deilig. Sommeren er min favoritt, med høsten som nummer to.

Synes det er deilig når luften blir litt frisk og småbiter meg i ansiktet når jeg går ut tidlig på morgenen. Når trærne blir gyldne og solen gir et annet lys. Vakkert er det. Jeg synes det er vakkert når vinden tar tak i løvet og river det av trærne også, så de står nakne igjen med grener som spriker mot himmelen..... men den kan godt vente en stund med å komme altså :ler:

Skrevet

Ja høsten er en super tid, mye spennende å finne på både ute og inne.

Fjelltur, kafebesøk, peiskos og stearinlys.

Ser det er mange som elsker å gå i fjellet, hva med en felles fjelltur?

Skrevet

Ja, jeg gleder meg til høsten, selv om jeg håper på en lang og varm og solrik sensommer, så er det deilig at det begynner å bli mørkt igjen på kvelden, det er koselig å kunne krabbe inn i pleddet med godboka igjen, tenne stearinlys og drikke kakao!!

Har kjøpt høstens nye antrekk allerede jeg, både bukse genser, varm kosegenser og høst/vintersko!!

liker våren og høsten best, sommern er på en god andreplass og vinter er på en veeeeldig tredjeplass!! :-?

Skrevet

Liker både høsten og vinteren og våren og sommeren, jeg!!! :ler:

Alle årstidene har sin sjarm, og så er det alltid litt deilig når de endelig kommer. Til og med vinteren. Nesten ikke noe som er så fint som gnistrende vinterføre, strålende sol og små snøkrystaller, rim på trærne og høye brøytekanter med hvit snø.

Så jeg både liker høsten og venter på at den skal komme!!

Skrevet

Liker fargene. Helt utrolig når det virker som om naturen står i brann...

Gjest ¤Humlen¤
Skrevet

Hösten er det beste! Alltid nye forventninger til skolestart eller ny jobb.. Spennende og alltid noen nye mennesker.

Elsker lukten når man går ut av huset og inn i småkulden. Rim på bilen og sånn..

Skrevet

Ja, jeg liker høsten. Men det er lenge til ennå, høst er det ikke før i september.

Skrevet

Ja, jeg liker høsten! Ikke minst alle de nydelige fargene. Syns t.o.m. det er ok å begynne på et nytt skoleår. Dessuten er det kjempekoselig å krype under et pledd med en god bok - altså ikke krype under pleddet, men ha det over seg :wink: Alle årstider har sin sjarm, selv vinteren, - men bare når det er skikkelig vinter med snø på trea og over alt....Men det var et lite sidespor. Jo, høsten er flott! :tommelsmil:

Gjest LoisLane
Skrevet

Å ja! Høsten er best! nydelige farger, friskt og godt. Og regnet gir fint innekosevær.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...