Gjest søker råd Skrevet 5. august 2004 #1 Skrevet 5. august 2004 Prøver å spørre dere menn her inne på forumet..jeg forsøkte et annet sted og, men der fikk jeg ikke så mye hjelp..En ting jeg ber om er: dere trenger ikke å gjøre dere opp en mening om jeg er et slemt menneske eller få opp en moralsk debatt rundt dette. Det er selvfølgelig mer til historien enn det jeg skriver nå. Alt jeg ønsker er at dere setter dere inn i situasjonen og sier hvordan dere ville reagert. Dette er historien: For en stund siden traff jeg en mann som jeg var på nachspiel med. Når jeg skulle dra spurte han meg først om mitt tlf nummer, noe jeg ikke da ville gi han. Vi er begge på sett og vis opptatte. Etter det prøvde han iherdig å få meg til å være igjen, noe jeg heller ikke hadde samvittighet til da, men fy så fristet jeg var. Jeg skjønner selvfølgelig at han ville at vi skulle ha sex, det var også det som fristet meg. Men det ble ikke på en ekkel måte. I etterkant har jeg angret meg..jeg har fått sendt et brev til han der jeg ga mitt tlf nummer. Men jeg vet ikke helt sikkert om han har fått det..vil tippe på at han har det men det sto ingenting annet enn at han kunne få nummeret mitt. Jeg kunne tenke meg å prøve å ringe i helgen, mest for å spørre om vi kunne møt hverandre igjen, bare en gang. Hvordan ville du tatt dette? er det veldig desperat?
Christer Skrevet 5. august 2004 #2 Skrevet 5. august 2004 For et dillemma du har. Du har ikke noe kvaler med å være utro, men om du blir sett på som desperat? Herregud. Anyway, hvis det er bare snakk om sex, så er det nesten umulig å bli for desperat når det gjelder gutter. Bare ring ham du, han tar nok til takke med det han får.
Gjest søker råd Skrevet 5. august 2004 #3 Skrevet 5. august 2004 En ting jeg ber om er: dere trenger ikke å gjøre dere opp en mening om jeg er et slemt menneske eller få opp en moralsk debatt rundt dette. Det er selvfølgelig mer til historien enn det jeg skriver nå. Alt jeg ønsker er at dere setter dere inn i situasjonen og sier hvordan dere ville reagert. Det var for vanskelig ja? Jeg skulle vel visst bedre..ikke det at jeg trenger det, men ting har skjedd mellom meg og kjæresten min siden det her skjedde. Jeg har vært 100% ærlig med han om de følelsene jeg har fått. Hva vi har blitt enige om nå er bare vår sak. Ikke noen kvaler med å være utro??jeg hadde tydligvis det siden jeg IKKE gjorde noe galt den kvelden, uansett hvor lyst jeg hadde.
Gjest Rune Skrevet 5. august 2004 #5 Skrevet 5. august 2004 Vanskelig spørsmål, det kommer jo ann på mange momenter.... Men dersom jeg var mannen som ville ha deg.....nei, det hadde jeg aldri vært, for jeg er trofast når jeg har dame. Det bør du også være , tenk på mannen din som ligger hjemme å venter på deg , men du hopper på en annen......skam deg.
Gjest Anonymous Skrevet 5. august 2004 #6 Skrevet 5. august 2004 Har vært i den situasjonen selv, for noen år siden. Og jeg er mann. For meg betydde det mye å få oppleve at ei dame tok kontakt for å fortelle hvilket begjær hun følte, ovenfor meg!?! Vi klarte å unngå å være utro, med skjebnens hjelp, men for å være ærlig, har jeg angret mang en gang siden, etter at forholdet jeg var i tok slutt litt senere. Utroskap er jeg en innbitt motstander av, men fortell vedkommende hva du føler, ofte godt å høre, ofte godt å få sagt.
Gjest Anonymous Skrevet 6. august 2004 #7 Skrevet 6. august 2004 Vanskelig spørsmål, det kommer jo ann på mange momenter.... Men dersom jeg var mannen som ville ha deg.....nei, det hadde jeg aldri vært, for jeg er trofast når jeg har dame. Det bør du også være , tenk på mannen din som ligger hjemme å venter på deg , men du hopper på en annen......skam deg. Trodde dette begynnte som et råd, men den gang ei..at det skal være så vanskelig! ikke for å være slem, men viss det er ikke er mulig å kommentere hvilket forferdelig menneske jeg er så er det lov å la være å svare.. Tusen takk til gjest over, du ga meg et svar ihvertfall. Når det gjelder meg og kjæresten min vil jeg ikke gi for mange detaljer, men så fort jeg oppdaget at jeg følte lyst for en annen en han, fulgte jeg ikke dem, men fortalte han at jeg slet om dagen. Jeg har ikke nevnt en person spesiellt, men han vet at jeg ikke lengre føler at vi to er kjærester, mer venner. Han skjønner hvorfor jeg har det slik. Jeg kan be om en pause for å få tid til meg selv viss jeg vil det. Føler at jeg står fremfor dere og må legge frem hele saken min før dere "godtar" avgjørelsene mine. Og nei, så mye betyr ikke meningene deres for meg. Alt jeg lurte på var hvordan dere ville reagert på den telefonen. Men tror jeg skal følge mitt eget instinkt jeg.
Gjest søker råd Skrevet 6. august 2004 #8 Skrevet 6. august 2004 Avslutter tråden, ting har skjedd og jeg lurer ikke lengre på hva jeg skal gjøre. Men ellers takk.
Gjest søker råd Skrevet 6. august 2004 #10 Skrevet 6. august 2004 så jeg skal si det slik at viss jeg gjorde det dere syns var rett så skal jeg få skryt for det, eller at jeg har bevist å være det forferdelige menneske dere mener jeg må være og få høre det? Nei, ellers takk. Hva jeg har bestemt meg for er min sak og jeg skjønte at dette virkelig er noe jeg måtte finne ut av selv og ikke minst kunne stå for.
Gjest Lille_my ikke pålogget Skrevet 6. august 2004 #11 Skrevet 6. august 2004 Ærlig talt! Du spør om meningene til folk, da må de jo få svare ærlig på det de mener, enten eller! Dette er ett diskusjonsforum, å legger du ut ett innlegg, må du regne med å få forskjellige synspunkter og meninger. Sånn er det bare...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå