AnonymBruker Skrevet 23. januar 2015 #1 Skrevet 23. januar 2015 Hei! Har slitt veldig med mye kviser lenge nå, og prøvd masse forskjellig som ikke virker.... Men for en stund siden fant legen min ut at jeg kunne prøve å ta en antibiotikakur, og nå begynner det endelig å hjelpe! :D Men fastlegen sier nå at jeg ikke kan gå stort lengre på det, så spørmsålet mitt er... Kommer jeg til å få masse kviser igjen når jeg slutter? Noen her inne som har noe erfaring med antibitoika og kviser? (Doxylin) Anonymous poster hash: aff9f...809
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2015 #2 Skrevet 23. januar 2015 Er det ingen som vet? Anonymous poster hash: aff9f...809
Aphrodite Skrevet 24. januar 2015 #3 Skrevet 24. januar 2015 Det kommer så veldig an på egentlig. Hvordan behandler du huden din nå? Hva gjør du med den? Forebygger du noe ellers? Du vil nok få kvisene tilbake, men i hvilken grad kan jeg ikke si. Hør med legen din. De vet best
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2015 #4 Skrevet 24. januar 2015 Det kommer så veldig an på egentlig. Hvordan behandler du huden din nå? Hva gjør du med den? Forebygger du noe ellers? Du vil nok få kvisene tilbake, men i hvilken grad kan jeg ikke si. Hør med legen din. De vet best Tusen takk for svar Jeg behandler bare med doxylin (+ god hudpleierutine) Anonymous poster hash: aff9f...809
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå