AnonymBruker Skrevet 23. januar 2015 #1 Skrevet 23. januar 2015 Hei, Vet ikke om dette er stedet for å få svar på dette spørsmålet, men kan jo alltids høre i tilfelle noen har noen erfaringer. Jeg har nettopp fått vite at det ene benet mitt er 8 mm kortere enn det andre. I tillegg er leddbåndene i ankelen på det korteste benet på grunn av tidligere ankelskader blitt altfor slappe, så foten siger kraftig innover og er generelt veldig "lealaus". Jeg er ikke egentlig plattfot, men foten ligger helt nedpå underlaget fordi ankelen ikke holder den på plass. Derfor skal jeg nå få en oppbygget såle til denne foten. Det jeg lurer på er om det da har noe å si hvilke joggesko jeg bruker (er på leting etter nye). Hittil har jeg typisk brukt sko for overpronasjon, og som gir stabilitet slik at foten ikke får sige sånn ned. Men når jeg nå får denne sålen, kan jeg se bort fra disse kriteriene når jeg velger sko? Sålen skal vel egentlig ta seg av dette med å holde foten på plass? Håper noen har noen råd eller erfaringer vedr. dette Anonymous poster hash: 574a1...620
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå