AnonymBruker Skrevet 23. januar 2015 #1 Skrevet 23. januar 2015 Hei. Fingrene mine klør etter å skrive til fyren. jeg vil sende en gutt jeg er forelsket i en melding, men jeg synes hva skjer-meldinger er så jævla lame og teit, så jeg vil sende en random morsom melding. hva skal jeg sende? "Hvis du må velge mellom….." hmm noen innspill takk Anonymous poster hash: 25a87...6c0
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2015 #2 Skrevet 23. januar 2015 Siden du er litt fantasiløs, hva med: "Hei kjekken!" Ingen krise hvis en slik melding ikke provoserer en reaksjon, er vel bare å sende en ny (og annen) melding igjen seinere. Mann Anonymous poster hash: 1af70...6c4
Ok2k Skrevet 23. januar 2015 #3 Skrevet 23. januar 2015 Men vil du at det er vi eller du som skal skrive en melding til ham? Vil du ikke at det er deg han blir kjent med?
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2015 #4 Skrevet 23. januar 2015 Men vil du at det er vi eller du som skal skrive en melding til ham? Vil du ikke at det er deg han blir kjent med? Trenger bare noen ideer Anonymous poster hash: 25a87...6c0
Gjest HeiHade Skrevet 23. januar 2015 #5 Skrevet 23. januar 2015 Hvordan kjenner dere hverandre? Hvor godt kjenner dere hverandre? Hva slags tone er det mellom dere når dere snakker sammen?
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2015 #6 Skrevet 23. januar 2015 Hvor gamle er dere? Melding fra en 14 åring er annerledes enn fra en 30 åring. Anonymous poster hash: 18f54...d2f
happiest Skrevet 23. januar 2015 #7 Skrevet 23. januar 2015 Hvis du vil ha svar fra han, så må du nesten få inn et spørsmål. Men hva du skal skrive kommer an på hvordan forholdet mellom dere er. Har dere møtt hverandre før? Hvordan oppfører han seg mot deg? Hvor har dere møttes? Alder? Vet du at han er singel? Vil du at han skal vite at du liker han? Hvis du bare vil sende en melding for å se om han svarer, så funker det å spørre hvordan det går med han. Hvis du vil finne på noe med han, så må du nesten ta litt intiativ og kanskje legge til at det er lenge siden og om dere kanskje skal finne på noe en dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå