AnonymBruker Skrevet 23. januar 2015 #1 Skrevet 23. januar 2015 Okei skal forsøke å gjøre historien kort: Jeg møtte en gutt som jeg hadde matchet med på tinder. Første date var veldig fin. Vi gikk tur før han lagde middag til meg. Veldig god stemning. Dagen etter sendte han melding og sa at han hadde hatt det veldig koselig på daten, jeg svarte med en tilsvarende respons. To dager senere sendte jeg melding og spurte vi skulle finne på noe en dag. Han sa at det hadde vært veldig kjekt. Noen dager senere møttes vi for å lage mat og drikke vin sammen. Daten endte i vårt første kyss etterfulgt av heftig roting. Inntil jeg sa at jeg ville ta ting rolig på sexfronten. Etter en hyggelig date dro jeg hjem og to dager senere fikk jeg en melding hvor han spurte om alt gikk bra. Samtalen inneholdt mest svada hvor vi snakket om alt og ingenting. Nå er det tre dager siden vi snakket sammen. Jeg tenker at ettersom det var jeg som spurte sist om vi skulle henge, så er det "hans tur". Vet det kanskje er en barnslig tankegang, men jeg vil ikke virke for desperat eller påtrengende. Jeg vet jo ikke om han vil treffe meg igjen heller. Som kvinne overanalyserer jeg ALT og jeg holder på å bli gal. Skal jeg gi han tid til å spørre meg ut, eller skal jeg ta kontakt. Føler ikke jeg kan spørre han ut igjen, han må også ta initiativ. Setter stor pris på velformulerte svar. Jeg liker han tilsynelatende godt etter kun to dates. Anonymous poster hash: 3c1ea...9e6 Anonymous poster hash: 3c1ea...9e6
mereo Skrevet 23. januar 2015 #2 Skrevet 23. januar 2015 Hvis du vil treffe fyren, så får du jo bare spørre selv Det finnes heller få regler med annen hver gang osv, osv.
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2015 #3 Skrevet 23. januar 2015 NEEEI, spør han! Drit i all spill, er han intr i deg,blir han bare glad. Go for it Anonymous poster hash: 3ad72...492 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2015 #4 Skrevet 23. januar 2015 Er det ikke heller bedre å sende en casual melding, fremfor å spørre han ut (atter en gang)? Anonymous poster hash: 3c1ea...9e6
QueenOfTheSidewalk Skrevet 23. januar 2015 #5 Skrevet 23. januar 2015 Kanskje han er usikker siden du avviste han ? 1
Katrineh92 Skrevet 23. januar 2015 #6 Skrevet 23. januar 2015 Kanskje han er usikker siden du avviste han ? Det må da være noe bekreftelse når jeg lå der halvnaken under han. Men ja, det gjorde han nok ikke særlig ekstra sikker. Jeg har ikke tid til å møte han før søndag uansett. Er det da bedre å sende en casual melding fremfor å slå spikeren i plata med å spørre han ut igjen?
mereo Skrevet 23. januar 2015 #7 Skrevet 23. januar 2015 Det må da være noe bekreftelse når jeg lå der halvnaken under han. Men ja, det gjorde han nok ikke særlig ekstra sikker. Jeg har ikke tid til å møte han før søndag uansett. Er det da bedre å sende en casual melding fremfor å slå spikeren i plata med å spørre han ut igjen? Du kan spørre om han har planer i helga?
Gjest tomasjj Skrevet 23. januar 2015 #8 Skrevet 23. januar 2015 NEEEI, spør han! Drit i all spill, er han intr i deg,blir han bare glad. Go for it Anonymous poster hash: 3ad72...492 This...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå