Gjest Gjest_Erica Skrevet 23. januar 2015 #1 Skrevet 23. januar 2015 Jeg skal starte på Fevarin (SSRI antidepressiva). Jeg hadde ikke hørt om Fevarin før. Jeg trålet Felleskatalogen etter medisiner som var trygge å ta både mht. epilepsi/kramper og forlenget QT-tid. Nå har legen gitt grønt lys for Fevarin.Har noen erfaring med Fevarin?
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2015 #2 Skrevet 23. januar 2015 Jeg skal starte på Fevarin (SSRI antidepressiva). Jeg hadde ikke hørt om Fevarin før. Jeg trålet Felleskatalogen etter medisiner som var trygge å ta både mht. epilepsi/kramper og forlenget QT-tid. Nå har legen gitt grønt lys for Fevarin. Har noen erfaring med Fevarin? Ikke personlig men min søster går på Fevarin og opplever ingen bivirkninger ved denne medisinen. Anonymous poster hash: 241b9...795
Gjest Gjest_Erica Skrevet 23. januar 2015 #3 Skrevet 23. januar 2015 Ikke personlig men min søster går på Fevarin og opplever ingen bivirkninger ved denne medisinen. Anonymous poster hash: 241b9...795 Ingen bivirkninger... Har hun god nytte av den?
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2015 #4 Skrevet 23. januar 2015 Ingen bivirkninger... Har hun god nytte av den? Tja...hun mener vel selv at den ikke virker så bra men vi rundt henne ser en stor bedring - hun virker mye mer psykisk stabil nå og orker ting hun ikke gjorde før...og hun fortsetter jo å ta fevarinen så hun har vel litt troa innerst inne Anonymous poster hash: 241b9...795
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå