Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal arrangere festlig lag for hele familien nå i vår og da skal jeg bestille en stor marsipanblokk (30 stykker). Prismessig er de tre kandidatene ganske like:

Baker Brun, Solbrød og Lie Nielsen.

Det som dermed blir avgjørende er smak, service og utseende. Er det noen som vil dele erfaringer?

Skrevet

Jeg hadde valgt Lie Nielsen. Har alltid fått fine og kjempegode kaker derfra :)

Skrevet

Uten tvil Lie Nielsen. Hvis de har med makronbunn (usikker på om det er i blokk eller bare i rund kake) så gå for det, den er nydelig!

Anonymous poster hash: bcd9f...81f

• Liker 3
Skrevet

Takk for tilbakemeldinger folkens, da ble jeg noen hakk klokere^_^

Skrevet

Takk for tilbakemeldinger folkens, da ble jeg noen hakk klokere^_^

Og vi blir enda klokere om du, når kaken er fortært, forteller oss om din erfaring.

Anonymous poster hash: c37f7...35c

• Liker 1
Skrevet

Baker Brun er best i byn på boller, og Lie Nielsen er best på kaker.

Men, jeg hiver inn Hjelle i miksen også. Tilfeldigheter ville ha det til at vi bestilte kake derfra til en barnedåp nylig. Utrolig god hvit dame med makronbunn og kjempelekkert pyntet. Jeg sa at det var kake til dåp da jeg bestilte, og da pyntet de den tilpasset det uten noe ekstra betaling eller noe. Vi har sverger til Lie Nielsen tidligere for kaker til runde dager osv, men nå fremover kommer vi til å gå for Hjelle.

Anonymous poster hash: d0c78...b45

Skrevet

Ok, da vet man hvor man skal gå om man vil ha en lekkert pyntet hvit dame.

Men nå handlet denne tråden om kaker da :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Takk for enda flere gode råd, skal prøve å huske å gi tilbakmelding på den vi endte opp med:)

Skrevet

Takk for enda flere gode råd, skal prøve å huske å gi tilbakmelding på den vi endte opp med:)

Synes virkelig dette ble en så god tråd med reklame at du burde få en gratis kake fra hver baker. For så å anbefale den beste, videre i tråden.

Anonymous poster hash: c37f7...35c

• 2 måneder senere...
Skrevet

Endte opp med å bestille fra Lie Nilsen. Synes den var god. Merk at vi var 20 gjester og jeg bestilte den med 20-25 stykker. Og hadde halve kaka igjen når alle var gått... Nå hadde vi i tillegg en del hjemmelagde kaker.

Så dersom man har andre kaker i tillegg, så skaler ned kaken.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...