Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noe som har prøvd armani luminous silk foundation?

Hvordan er den?

:)

Anonymous poster hash: e374a...e9f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjempebra. Betaler lett 100 kr. mer (foundation pleier å ligge rundt 300 kr., mens denne koster 400 kr.) for en så bra foundation.

Passer bedre til normal til tørr hud enn veldig fet hud.

Anonymous poster hash: 2243b...993
Skrevet

ts her. Fikk med en prøve på denne foundation i går. Prøvde den nå og den er kjempefin! Ser utover dagen hvordan den holder seg, men det lover godt:D

Anonymous poster hash: e374a...e9f

Skrevet

L'Oreals True Match Foundation er en dupe for den da, for de som kan tenk seg den effekten, men har mindre budsjett.

Skrevet

L'Oreals True Match Foundation er en dupe for den da, for de som kan tenk seg den effekten, men har mindre budsjett.

Jeg vil si at Armani sin har en litt annen finish. Ellers er de forsåvidt like.

Fordelen med noen av armani sine er at de er veldig lyse (noe jeg desperat trenger) og ikke alle merker har såpass lyse foundationer :)

Skrevet

Jeg vil si at Armani sin har en litt annen finish. Ellers er de forsåvidt like.

Fordelen med noen av armani sine er at de er veldig lyse (noe jeg desperat trenger) og ikke alle merker har såpass lyse foundationer :)

Den der Lumi den føres i ganske mange lyse nyanser, men jeg lurer på om den ikke har blitt trukket ut av det norske sortimentet, noe som er rart med tanke på at den kom ut på nyåret i fjor, men jeg såg den ikke på Vita i dag.

Skrevet

Den der Lumi den føres i ganske mange lyse nyanser, men jeg lurer på om den ikke har blitt trukket ut av det norske sortimentet, noe som er rart med tanke på at den kom ut på nyåret i fjor, men jeg såg den ikke på Vita i dag.

Ja, den var ganske lys i en farge og hadde full cover. Uheldigvis så tror jeg den som du sa er på vei ut av det norske markedet.
Skrevet (endret)

Ja, den var ganske lys i en farge og hadde full cover. Uheldigvis så tror jeg den som du sa er på vei ut av det norske markedet.

Du, jeg googlet det tidligere i kveld, og jeg tror nok det. Skal sende mail til L'oreal Norge for å høre om det er totalt korrekt.

Endret av Gjest
Skrevet

Du, jeg googlet det tidligere i kveld, og jeg tror nok det. Skal sende mail til L'oreal Norge for å høre om det er totalt korrekt.

Merkelig at den går ut egentlig. Syntes ikke Loreal Infalliable eller True Match er lyse nok. Jeg er veldig veldig lys da, så jeg finner sjeldent foundationer som er lyse nok.

Si ifra hva dem svarer da. :)

Skrevet

Merkelig at den går ut egentlig. Syntes ikke Loreal Infalliable eller True Match er lyse nok. Jeg er veldig veldig lys da, så jeg finner sjeldent foundationer som er lyse nok.

Si ifra hva dem svarer da. :)

True Match har en del fine lyse da. Jeg har i C1, og den er hvit omtrent.

Skrevet

True Match har en del fine lyse da. Jeg har i C1, og den er hvit omtrent.

Ja, den er fin men litt for rosa for meg og jeg ser syk ut med den. Loreal sine foundations er veldig fine når jeg har fått litt farge i ansiktet. :)
Skrevet

Ja, den er fin men litt for rosa for meg og jeg ser syk ut med den. Loreal sine foundations er veldig fine når jeg har fått litt farge i ansiktet. :)

Kult.

• 3 uker senere...
Skrevet

True Match Lumi kan minne om den fra Armani - ikke den vanlige True Match.

Anonymous poster hash: 2243b...993

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...