Smiley:) Skrevet 23. januar 2015 #1 Skrevet 23. januar 2015 Hei dere, Ca 4 dager etter el fikk jeg en liten blødning som varte i 2 dager. Dere er vel kanskje vandt med litt detaljer på disse forumene etterhvert :-P Det kom i utgangspunktet litt brun blod på papiret når jeg gikk på do eller ifm utflod, også litt spotting i trusen noen ganger. Kan dette være den såkalte festeblødningen? Eller er dette bare en myte? Ikm er om 7 dager. Kjenner meg oppblåst og har hatt noen stikninger spesielt høyre side de to siste dagene, men dette trenger selvsagt ikke å være noe graviditetssymptom ;-) Noen av dere som har hatt festeblødning noen dager etter el? Og hvor realistisk er det å tenke at det kan være et graviditetstegn?
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2015 #2 Skrevet 23. januar 2015 Det er vel litt tidlig mes festeblødning 4 dpo (med mindre el har vert tidligere da). Egget fester seg ca 7-10 dpo.Anonymous poster hash: 91384...236
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2015 #3 Skrevet 23. januar 2015 Festeblødning er ingen myte. Jeg hadde under begge mine graviditeter, men skjønte ikke før etter at jeg hadde fått positiv test (begge gangene) at det var festenlødning. Var litt frisk blod på papiret ca en uke før ikm. Nesten litt tilfeldig at jeg oppdaget det, var borte på et tørk. Jeg trodde kanskje det var et lite sår eller noe. Lykke til Anonymous poster hash: aee4a...17b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå