AnonymBruker Skrevet 23. januar 2015 #1 Skrevet 23. januar 2015 Hei dere Skal snart på date og jeg har fått velge hva vi skal finne på. Saken er at jeg ikke aner hva vi bør gjøre. Noen som har noen tips? Vet hvem han er, så er ikke farlig om jeg treffer han på et privat sted. Er så redd for at det skal bli kleint. Hva liker dere best for første date? - Lage middag hjemme hos en av partene? - Gå ut å spise en finere middag? - Gå ut å ta et par drinker? - Bare går tur, for å så skille lag? - Dra på kafé og slurpe kaffe? - Kino, slik at man ikke hele tiden må prate? Hva foretrekker dere? Anonymous poster hash: b81f6...751
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2015 #2 Skrevet 23. januar 2015 Og ikke minst: Klemmer, kysser eller håndhilser man? Anonymous poster hash: b81f6...751
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2015 #3 Skrevet 23. januar 2015 En drink eller en middag foretrekker jeg. Kino gir jo null anledning til å prate sammen. Gå tur synes jeg er veldig kleint. Hjemme hos en av partene gir rom for sex altfor tidlig. En drink i en bar er normen for noen man ikke kjenner så godt, og en middag er normalt om man kjenner dem litt bedre. Noen alternativer er mye brukt av en grunn. Anonymous poster hash: 9fbad...c4d
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2015 #4 Skrevet 23. januar 2015 Jeg ville foretrekke å gå ut å spise.Anonymous poster hash: e9d65...446 1
guttemann Skrevet 23. januar 2015 #5 Skrevet 23. januar 2015 Og ikke minst: Klemmer, kysser eller håndhilser man? Anonymous poster hash: b81f6...751 Klemmer. 1
peppermyntete Skrevet 23. januar 2015 #6 Skrevet 23. januar 2015 Når jeg møtte kjæresten min for første gang gikk vi tur sammen litt i utkanten av byen! Når det ble naturlig spiste vi lunsj sammen, og det ble så god stemning at jeg tok gutten med på konsert (hadde en ekstra billett) samme kveld! Synes absolutt det er en fin ting å gå tur, for da kan man snakke uforstyrret sammen samtidig som man slipper å se på hverandre hele tiden! Greit om man er litt nervøs! Jeg synes det er greit å starte med å håndhilse, og så dra den "vi får vel ta en klem også da" 2
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2015 #7 Skrevet 23. januar 2015 Når jeg møtte kjæresten min for første gang gikk vi tur sammen litt i utkanten av byen! Når det ble naturlig spiste vi lunsj sammen, og det ble så god stemning at jeg tok gutten med på konsert (hadde en ekstra billett) samme kveld! Synes absolutt det er en fin ting å gå tur, for da kan man snakke uforstyrret sammen samtidig som man slipper å se på hverandre hele tiden! Greit om man er litt nervøs!Jeg synes det er greit å starte med å håndhilse, og så dra den "vi får vel ta en klem også da" Den der var søt! ts Anonymous poster hash: b81f6...751
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2015 #8 Skrevet 23. januar 2015 Jeg håndhilste på min date en gang, tror det var en dealbreaker:P Min neste date møtte meg med en klem, muligens fordi vi håndhilste på en random setting første gang vi møtte hverandre. Vi så film hjemme hos meg, muligens ikke det smarteste vi gjorde siden vi havnet til sengs både da og på neste date Anonymous poster hash: d820d...f1e
Gjest tomasjj Skrevet 23. januar 2015 #9 Skrevet 23. januar 2015 Klem, kjøp en kaffe og gå en tur, eller ta en drink.
Gjest Ragnar Danneskjöld Skrevet 23. januar 2015 #11 Skrevet 23. januar 2015 (endret) Abonnerer. Mitt standard-opplegg har vært å møtes i byen og så rusler vi til nærmeste cafe eller bar. Ofte i nærheten av leiligheten min (man vet aldri hva kvelden bringer). Starter alltid med en klem. Lett kroppskontakt underveis som eskalerer til et kyss etter en stund om kjemien er bra. Med det sagt har jeg kjedet meg veldig med de siste kvinnene jeg har vært med. Det er stort sett det samme opp igjen hver gang. Er interessert i å finne en bedre 'date'. Når været blir varmere er det mange flere muligheter. Ser for meg at jeg neste gang kunne tenke meg å gå på en utstilling eller noe slikt. En litt mer interaktiv date hvor man gjør noe. Ikke at vi har hatt problemer med å få praten til å gå. Heller tvert i mot. Men det kan bli fort bli kjedelig uansett. Endret 23. januar 2015 av Ragnar Danneskjöld
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå