Eilamabrown Skrevet 23. januar 2015 #1 Skrevet 23. januar 2015 (endret) Jeg er en seksuelt aktiv 20år gammel jente uten fast sexpartner. Jeg har i nylig tid hatt mer enn en sexpartner og i dag merket jeg et merkelig utslett på lårene mellom bena og spredd mot rumpen. Utslettet er som tette røde prikker som man kan kjenne er ruglete men ikke særlig vondt, kun litt svie som gjorde meg oppmerksom på utslettet. Det jeg lurer på er om dette kan vær sexrelatert og om det kan være symptomer på en STD? Eller kan dette være noe annet noen kjenner seg igjen i? Kan legge til at det ikke er "gnikke" Utslett, oppstått fra friksjon mellom bena ettersom jeg ikke har gått uten tøy mellom bena noe særlig slik at de har gnikket, og at jeg ikke prøver å erstatte legehjelp, jeg vil bare se om noen har tips eller lignende erfaringer. Sist jeg hadde sex var nøyaktig en uke siden og det var en ny partner. Tusen takk for svar! Endret 23. januar 2015 av Eilamabrown
Flavio Skrevet 23. januar 2015 #2 Skrevet 23. januar 2015 Det enkle svaret er: bestill deg en legetime. Mer trengs egentlig ikke sies. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå