jenta92 Skrevet 22. januar 2015 #1 Skrevet 22. januar 2015 Får man kjøpt i matbutikken, har ikke sett det før eller lagt merke til det.
veraa94 Skrevet 22. januar 2015 #2 Skrevet 22. januar 2015 Har enda ikke opplevd at de ikke har det i matbutikken. Finn den asiatiske delen av butikken, evt. hermetikk og du vil nok oppdage det
Fuglen Skrevet 22. januar 2015 #3 Skrevet 22. januar 2015 Mener du sånn hermetikkboks med kokosmelk? Det får du kjøpt på alle matbutikker, ihvertfall overalt jeg har vært. Den "nye" typen, som egentlig bare er utvannet kokosmelk, har jeg sett på Rema 1000 i Oslo, ihvertfall. 1
Gjest jurgy Skrevet 22. januar 2015 #4 Skrevet 22. januar 2015 Vet Rema 1000 har. Jeg pleier å kjøpe denna fra innvandrersjapper. Er bare rein kokosmelk og tilsatt litt vann, den på rema 1000 er tilsatt mye dritt.
jenta92 Skrevet 23. januar 2015 Forfatter #5 Skrevet 23. januar 2015 Mener du sånn hermetikkboks med kokosmelk? Det får du kjøpt på alle matbutikker, ihvertfall overalt jeg har vært. Den "nye" typen, som egentlig bare er utvannet kokosmelk, har jeg sett på Rema 1000 i Oslo, ihvertfall. Fant en smothie oppskrift på nette der man skulle bruke kokkosmelk, men tror du jeg kan bruke sånn hermetikk med kokkosmelk. ? Men skal sjekke på rema 1000 her jeg bor.
jenta92 Skrevet 23. januar 2015 Forfatter #6 Skrevet 23. januar 2015 Vet Rema 1000 har. Jeg pleier å kjøpe denna fra innvandrersjapper. Er bare rein kokosmelk og tilsatt litt vann, den på rema 1000 er tilsatt mye dritt. Skal bruke det til smothie, men skal blande det med vann eller noe siden det ikke er flytnes?
Fuglen Skrevet 23. januar 2015 #7 Skrevet 23. januar 2015 Fant en smothie oppskrift på nette der man skulle bruke kokkosmelk, men tror du jeg kan bruke sånn hermetikk med kokkosmelk. ? Men skal sjekke på rema 1000 her jeg bor. Da er det nok sånn på boks de mener. Denne kokosmelken stivner hvis den står kaldt, så det er best å oppbevare den i romtemperatur
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå