Nattis33 Skrevet 22. januar 2015 #1 Skrevet 22. januar 2015 Har noen sett på sadoni kjoler? De er superenkle og fine, men dyre synes jeg. Hadde tenkt å bruke max 5000. Nå har en veninne spurt om jeg vil kjøpe søsteren sin kjole for halv pris 8000,- Str 36, så antagelig passer den. Den har inger merker og jeg kan få den for 7000 uten rens, så da er den jo relativt "billig". Jeg skal prøve den i helgen og om jeg digger den, så er dette mitt problem: jeg har bestilt brudekjoleprøving om ca to uker og vil gjerne "oppleve" det! ..men om jeg digger denne, så burde jeg ikke prøve flere? Og tenk om den blir solgt i mellomtiden hvis jeg venter to uker 😫
frysdog Skrevet 22. januar 2015 #2 Skrevet 22. januar 2015 Luksusproblem prøv kjolen, kanskje hater du den
mijaa Skrevet 22. januar 2015 #3 Skrevet 22. januar 2015 Prøv kjolen til søstra til venninna di du, for alt du vet kan det hende den ikke passer eller ikke er flatterende på deg. Om den er dødsfin så er jo det bare fint! Du kan jo ha en kjoleprøving i butikk uansett, kan jo alltids være de har en billigere en som er enda finere til deg Greit å ha prøvd masse forskjellig, føler jeg! En brudekjole er jo gjerne litt "viktigere" enn en tilfeldig, fin kjole
Nattis33 Skrevet 23. januar 2015 Forfatter #4 Skrevet 23. januar 2015 Definitivt luksus"problem" ja 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå