AnonymBruker Skrevet 22. januar 2015 #1 Skrevet 22. januar 2015 Helt frustrerende å ha en date, som vil at vi skal ikke date andre, men han kan aldri planlegge når vi skal treffes. Spør jeg han om vi kan treffes i morgen, så overser han det jeg spør om og skriver: vi kan prates her på meldinger i morgen. Okey, også prates vi da, og da kan han av og til avtale treff på sparket. Men han kan aldri planlegge. Jeg begynner jo å føle at han ikke er interessert, og forstår ikke hvorfor han da ikke kunne slutte å prate med meg, eller si ifra. Han vil jo alltid møte meg selv om han oppfører seg sånn. Han er også helt uforståelig. Jeg kan skrive følsomme meldinger til han, og han skriver bare liker deg tilbake, men han forteller ikke mer om sine følelser for meg. Av og til lurer jeg på om jeg skal bare se meg videre, for jeg forstår ikke hva han vil. Ville ikke en mann som oftest fortalt mer om sine følelser osv? Tips ? Anonymous poster hash: f48ac...ae7
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2015 #2 Skrevet 22. januar 2015 Helt frustrerende å ha en date, som vil at vi skal ikke date andre, men han kan aldri planlegge når vi skal treffes. Spør jeg han om vi kan treffes i morgen, så overser han det jeg spør om og skriver: vi kan prates her på meldinger i morgen. Okey, også prates vi da, og da kan han av og til avtale treff på sparket. Men han kan aldri planlegge. Jeg begynner jo å føle at han ikke er interessert, og forstår ikke hvorfor han da ikke kunne slutte å prate med meg, eller si ifra. Han vil jo alltid møte meg selv om han oppfører seg sånn. Han er også helt uforståelig. Jeg kan skrive følsomme meldinger til han, og han skriver bare liker deg tilbake, men han forteller ikke mer om sine følelser for meg. Av og til lurer jeg på om jeg skal bare se meg videre, for jeg forstår ikke hva han vil. Ville ikke en mann som oftest fortalt mer om sine følelser osv? Tips ? Anonymous poster hash: f48ac...ae7 Avslutt kontakten om det er frustrerende for deg at han er slik. Evnt slutt å analysere og go with the flow. Anonymous poster hash: 60102...904
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2015 #3 Skrevet 23. januar 2015 Dump han. Har selv en som holder på slik med måneder og år imellom. Babler om å elske meg og tenker på meg men får aldri fingeren ut og gjør noe med det. I tillegg virker han svært urealistisk da jeg hele tiden har sagt jeg ikke er interessert. Fristet til å tro det er noe psyk galt med han.Anonymous poster hash: 1d85d...23d
Becka Skrevet 23. januar 2015 #4 Skrevet 23. januar 2015 Ikke alle er så flinke på dette med å prate om følelser. Men hvordan er han når dere er sammen? Føler du han er interessert da? "min" er heller ikke noe særlig til å fortelle om sine følelser, og det er litt frustrerende. Er ikke helt vant med det. Men, prøver å tenke litt på hvordan han er når vi er sammen, og det faktum at han faktisk skriver melding til meg hver dag, selv om det er ganske vanlige meldinger. Det med planleggingen, høres også ganske frustrerende ut! Jeg føler vi å stort sett gjør ting spontant, noe som kan være ok inn i mellom. Men liker å også å legge noen planer i forkant, i stedet for å sitte å håpe eller vente på at han ikke har lagt noen andre planer den kvelden. Jeg tror det beste, du kan, eller vi kan gjøre, er å være litt mer direkte? Vi skal jo ikke la mannen ta all styringen. Neste gang han sier " kan vi ikke bare meldes i morgen", så kunne du kanskje svart noe sånt som at " nei, vil helst vite i dag, hvis ikke har jeg noe annet fore", eller sånn som jeg selv skrev det i dag da jeg spurte om "min" hadde planer for i kveld, så skrev jeg " da vil jeg gjerne booke deg for kvelden". 1
Cuntzilla Skrevet 23. januar 2015 #5 Skrevet 23. januar 2015 Jeg datet også en som aldri kunne planlegge.. Han kunne aldri avtale en date, men sendte meg bare melding når han var ledig og hadde lyst å treffes. Selv så er jeg ikke typen som sitter inne og venter på en telefon, så det ble ofte ikke noe. En fredagskveld han sendte mld og jeg var opptatt så spurte jeg om vi skulle møtes lørdagen, og fikk endelig en avtale. Men den glemte han jo...!! Da satt jeg faktisk inne og ventet på en telefon fra en mann en lørdagskveld.. og det var dråpen, jeg ba han drite og dra. Man føler jo at fyren er ekstremt lite interessert, og isåfall bare i sex. Jeg tror ikke det var tilfelle med han her da, han jobbet såpass mye og til forskjellige tider at han hadde litt allergi for avtaler, noe som er fair enough. Men i tillegg var han noe selvsentrert og skjønte faktisk ikke at kvinner flest ikke synes det er spesielt sjarmerende at møte bare skjer når det passer han, og det får vi vite akkurat da og ikke et sekund i forveien.
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2015 #6 Skrevet 23. januar 2015 Han må sikkert tilpasse seg kona, og kan bare møtes når hun skal møte venninner, og det vet han bare på kort varsel som regel. Dette må du vel forstå. Anonymous poster hash: 2622e...696
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå