Gjest Eurodice Skrevet 22. januar 2015 #1 Skrevet 22. januar 2015 (endret) Jeg fikk denne annonsen i e-posten nå. Er jeg ikke heldig?: hi mercy love ([email protected]) ([email protected]) Svar min kærlighed. Hej mit navn er nåde jeg er en god pige med gode manerer, jeg så din profil, og jeg var ophidset, fordi jeg kan lide din profil, og Jeg ønsker, at vi skal være venner, så kontakt mig straks på min private e-mail-adresse ([email protected]), fordi jeg har noget vigtigt at fortælle dig, jeg forventer din e-mail-hilsner fordel >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> ([email protected]) Answer my love. Hi my name is mercy I am a good girl with good manners, I saw your profile and I was excited because I like your profile and I want us to be friends, contact me immediately on my private email address ([email protected]) because I have something important to tell you, I expect your e-mail Greetings advantage Endret 22. januar 2015 av Arabella 2
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2015 #3 Skrevet 22. januar 2015 Wow! Bare å slå til!Anonymous poster hash: 8fc06...2ea
Gjest Eurodice Skrevet 22. januar 2015 #4 Skrevet 22. januar 2015 Wow! Bare å slå til!Anonymous poster hash: 8fc06...2ea Hadde jeg vært lesbisk så 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå