Gå til innhold

Skal i selskap, skoletter eller pumps nå på vinteren ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :) jeg skal i ett selskap på lørdag, jeg skal ha på meg skjørt og bluse men siden det er vinter, er det mer normalt å gå i skoletter eller kan jeg gå i pumps ?

Anonymous poster hash: ade9a...012
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du tar med deg pensko i en skopose.

• Liker 1
Skrevet

Skal du bare gå inn og ut av en taxi, så tar du på deg pumps :) Skoletter synes ikke jeg er så fint til selskap.

Anonymous poster hash: 6cdb6...e31
Skrevet

Skal du bare gå inn og ut av en taxi, så tar du på deg pumps :) Skoletter synes ikke jeg er så fint til selskap.

Anonymous poster hash: 6cdb6...e31

Takk for svar :) det syns egentlig ikke jeg eller, er jo bare fra bilen til inngangen liksom.

Anonymous poster hash: ade9a...012

Gjest Tigress
Skrevet

Ta med pumps i ein pose så du kan byte når du kjem fram - er ikkje så stas for vertskapet å få salt, grus og snø inn. Heime hjå meg får ingen gå i sko dei har brukt ute, anna enn sandalar og flipflops om sumaren!

Skrevet

Jeg drar aldri hjemmefra uten skikkelige vintersko når det er snø. Dumt å gjøre sev selv helt "handicapet" om noe skulle skje.

Anonymous poster hash: 0be61...fd8

Skrevet

Skoletter til og fra og sko i en skopose. Det er en uting å gå inn til noen med sko man har brukt ute.

• Liker 1
Skrevet

Ta med pumps i ein pose så du kan byte når du kjem fram - er ikkje så stas for vertskapet å få salt, grus og snø inn. Heime hjå meg får ingen gå i sko dei har brukt ute, anna enn sandalar og flipflops om sumaren!

Streng husmor

Anonymous poster hash: 41cb3...6ba

Gjest Tigress
Skrevet

Streng husmor

Anonymous poster hash: 41cb3...6ba

Jepp!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...