Gå til innhold

Når det dabber av...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Møtte en fyr i sommer, og fra tidlig høsten har vi holdt på, noe vi fortsatt gjør.

Er hele veien han som har sjekka meg opp, tatt mest initiativ og vært mest pågående. Jeg er av den usikere typen som er veldig dårlig på initiativ, noe jeg har fortalt han og sagt at det ikke betyr at jeg ikke vil møte/snakke med han.

Siden august har vi hatt daglig kontakt, vi sender hverandre snaps gjennom hele dagen, ligget som nr.1 på hverandres venneliste hele tiden. I tillegg har vi chatta på face hver eneste kveld, type timeslange samtaler om alle mulige temaer.

Hver kveld har jeg fått koselig god natt-snap, han har gitt meg masse komplimenter som hvor søt og pen jeg er osv. , og at han gleder seg til vi ses, han har vært tidlig ute med å lage avtaler før hver helg så vi kan treffes.

Så har det brått dabba av og jeg føler han over natta mista litt interessen. Han sender sjelden snaps, vi snakker bare på face når det er for å avtale noe, han har blitt veldig lite oppmerksom og sender jeg han en snap så kan han bruke to timer på å åpne den, samt at han enten ikke svarer eller svarer kort. Gått fra å ha lange samtaler til dette.

Men, vi møtes fortsatt like ofte som før og han er helt som vanlig når vi møtes! Så han har tydeligvis ikke kutta meg ut heller. Jeg tenker at han i hele høst la inn masse innsats, og nå som han har meg så gidder han ikke det lenger.

Jeg har ikke lyst til å være barnslig og ikke gi lyd fra meg, men så føler jeg at jeg maser hvis jeg sender han noe... Hva tenker dere her inne? Burde jeg la være å ta kontakt noen dager? Menn trenger kanskje litt pause. Kanskje jeg overreagerer?

Anonymous poster hash: dfffe...665
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er bare sånn. Menn er mer interessert og stresser kanskje mer i starten, før de så sakte men sikkert roer seg ned. Hvorfor skal han drive å skrive til deg hele tiden? Han vet vel han har deg nå?

Anonymous poster hash: bb526...e8a
Skrevet

Jeg tenker også litt dette. Mange menn, er ikke så fan av masse sending av meldinger, og at dette kanskje var noe som måtte til i starten. Da må man gi litt ekstra. Så at det dabber av litt, kan være forståelig. Men jeg hadde nok også blitt litt obs. Men ville sett det an, og kanskje forsøkt ikke legge så mye i det. Så lenge han er som normalt ellers. :) Og ikke driv å send masse selv. Ro ned litt du også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...