dansendealve Skrevet 22. januar 2015 #1 Skrevet 22. januar 2015 Hei. jeg har en liten hund og skal i en rettsak i slutten av Mars, og tenkte at jeg skulle ha privat pass, men så har jeg en knute i magen, jeg er livredd for at hunden skal bli stjålet. Den er Chippet men jeg vet at det er ikke noe problem ¨å gjøre et eierskifte på den, enkelt med å forfalske underskrift osv..... Men jeg kom i kontakt med ei jente som ville passe den, men jeg kjenner at jeg ikke er så sikker. Er jeg rar/teit eller ?
HvittHus Skrevet 22. januar 2015 #2 Skrevet 22. januar 2015 Nei du er ikke rar, og jeg ville heller ikke satt bort hunden min til ukjente mennesker med mindre de har erfaring, godt rykte og kan vise til referanser fra tidligere pass. Det koster ikke så mye mer å sette hunden på godkjent kennel.
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2015 #3 Skrevet 22. januar 2015 Har du ingen du stoler på som kan passe den? Anonymous poster hash: b9b10...dc5
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2015 #4 Skrevet 22. januar 2015 Du er ikke rar, men vet du hvor jenta bor og hun virker ok, så er det vel greit? Be om legitimasjon. Si det som du er; at du er så redd for lille vofsa!Anonymous poster hash: 25ec4...60e
Howl Skrevet 22. januar 2015 #5 Skrevet 22. januar 2015 Jeg hadde aldri latt noen ukjente passe hunden min. Da hadde det heller blitt en god hundekennel. 2
SjiraffenLaffen Skrevet 22. januar 2015 #6 Skrevet 22. januar 2015 (endret) Om ikke noen jeg kjente godt, og som kjente hunden godt, jeg stolte på og viste at ville respekterte våre regler og rutiner kunne passe hunden ville jeg heller satt hunden på kennel faktisk. Endret 22. januar 2015 av SjiraffenLaffen
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2015 #7 Skrevet 22. januar 2015 Jeg overlater kun hunden min til folk jeg kjenner eller har felles bekjente med som kan gå gjensidig god for dem/meg. Jeg vil ikke bare ha garanti for at hunden min ikke blir stjålet, men også for at de behandler Helene bra og ikke bedriver kadaverdisiplin. Du kan jo eventuelt bruke tiden fremover på å bli kjent med dette mennesket, besøke henne og se hvordan hun er med hunden og sånt. Stoler du på henne etter å ha blitt kjent med henne er det jo greit, hvis ikke kan du sette hunden på en god kennel (pass på å få referanser, for det er ikke alle som er like bra!). Anonymous poster hash: 11404...2f3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå