AnonymBruker Skrevet 22. januar 2015 #1 Skrevet 22. januar 2015 Ja, hva syns du om blazere? Jeg har lenge vært hektet på blazere og oppdaget nå at jeg har veldig, veldig mange blazere og dressjakker, og aner ikke hvordan jeg skal bruke alle blazerne. Noen som muligens har forslag på hva jeg kan kombinere blazere/dressjakker med? Liker en feminin stil, og kombinerer blazere med skinny jeans og skjørt, ellers er jeg helt tom for inspirasjon. Anonymous poster hash: 9a2b7...ab0
Gjest Meglerfrøken Skrevet 22. januar 2015 #2 Skrevet 22. januar 2015 En sprek t skjorte under kan være litt forandring. Eller en fin bluse. Vi er i samme båt. For mange blazere, og ikke nok anledninger å bruke de på
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2015 #3 Skrevet 22. januar 2015 En sprek t skjorte under kan være litt forandring. Eller en fin bluse. Vi er i samme båt. For mange blazere, og ikke nok anledninger å bruke de på Ja, tenkte å investere i nye t-skjorter, topper og bluser med spreke farge, blazerne mine er ikke akkurat fargerike Hehe, godt det finnes flere blazer-frelste! Anonymous poster hash: 9a2b7...ab0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå