marleen Skrevet 22. januar 2015 #1 Skrevet 22. januar 2015 (endret) Hei jeg var da på slankern, men nå til middag spiste jeg bønner, grønnsaker et stekt egg og 3 skjært opp falukorv middagspølser til middag... Jeg føler meg bare drit tjukk nå, jeg aner ikke hvor mye kalorier det var i dem, får litt lyst til å gråte egentlig.. føler jeg må trene med en eneste gang.. Mamma sa det var 80% kjøtt i dem.. men det betyr ikkenoe når jeg ikke vet hvor mange kalorier det var i dem Endret 22. januar 2015 av marleen
Pringle Skrevet 22. januar 2015 #2 Skrevet 22. januar 2015 Er du ny her? http://www.matvaretabellen.no/falukorv-03.152
kattaa Skrevet 22. januar 2015 #3 Skrevet 22. januar 2015 Slapp av. Alt er sunt i moderate mengder. Forresten blir du ikke tjukk av å spise usunt en og annen gang på samme måte som at man ikke blir tynn av å spise sunt en og annen gang.
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2015 #4 Skrevet 22. januar 2015 Ta det med ro. Dette var bare en middag ut av alle de andre dagene. Nå vet jeg ikke hvor mange gram 3 oppskjærte falukorv er, men 100 gram er i alle fall rundt 200-250 kalorier. Og det er lite, om du bare spiste 3 stykker. Synes du skal slappe av, og begynne en ny dag i morgen! Anonymous poster hash: 85750...c19
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå