Thomasine Skrevet 5. august 2004 #1 Skrevet 5. august 2004 hmm...?? Må legge inn nytt innlegg da jeg ikke finner det forrige...??!! Hvilken instans kontakter man om man ønsker å ta tilbake pikenavnet etter samlivsbrudd?! Trygdekontoret? Folkeregisteret? Jeg har faktisk ingen clue... :oops: :-?
LilleBille Skrevet 5. august 2004 #3 Skrevet 5. august 2004 Du skiver jo hva du ønsker å hete (om du vil ta tilbake pikenavnet) på søknaden om separasjon .. og du behøver ikke vente på evt. skilsmisse .. men bare til evt. separasjonsbevilling er gitt - før du "rettmessig" heter ditt gamle navn igjen.
Sita Skrevet 5. august 2004 #4 Skrevet 5. august 2004 Du skiver jo hva du ønsker å hete (om du vil ta tilbake pikenavnet) på søknaden om separasjon .. og du behøver ikke vente på evt. skilsmisse .. men bare til evt. separasjonsbevilling er gitt - før du "rettmessig" heter ditt gamle navn igjen.
Gjest Anonymous Skrevet 6. august 2004 #5 Skrevet 6. august 2004 Men hva vis du NÅ har både pikenavn og etternavn til mannen.Vil IKKE kvitte meg med mannen men med etternavnet hans.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå