Gå til innhold

Hvordan gå opp i vekt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 26 år, 157 cm og 45 kg. Vil gjerne gå opp 2-3 kg og få mer former. Føler meg lite kvinnelig slik jeg ser ut nå.

Har laget en dagsmeny og lurer på om noen kan se på den?

Frokost: Eggerøre av ett egg med helmelk, paprika og en håndfull hvitost. En bagel med philadelphiaost, en pære og et glass juice.

Mellom: Et eple og en håndfull nøtter.

Lunsj: Salat (salat, gulrot, agurk, paprika, bønner, tunfisk/kylling og pasta/couscous)

Mellom: activia yoghurt

Middag: 1/3 grønnsaker 1/3 kjøtt/fisk 1/3 ris eller pasta

Kveldsmat? Tips mottas med takk!

Anonymous poster hash: 7bdcd...6c6

Videoannonse
Annonse
Gjest gjestvest
Skrevet (endret)

Ha bacon i frokosten

Lunsjksalaten så ut som kaninfor. Ha kjøtt i. Skinke/reker/kyllingfilet....

Activia yoghurt?. Får man ikke bra forbrenning av de? Ta heller en med mye frukt i. Yoplait sine varianter er gode.

Edit: så at du har skrevet tunfisk/kylling, men du kan prøve andre typer kjøtt også..

Endret av gjestvest
Skrevet

Det der er hva man bør spise hvis man vil ned i vekt. Du må rett og slett få i deg flere kalorier.

I stedenfor melk, bruk fløte.

Lag saus til middag

Inkluder bacon til frokost.

Spis en yoghurt med høyere kcal innhold.

En enkel middag kan være oppkuttet kjøtt og grønnsaker blandet med et beger creme fraish. Ha det i en form, ta ost på toppen og stek i ovnen.

Du kan lage lasagne, pizza, pai, hamburger osv. Kos deg gjerne med øl eller vin til maten også.

Anonymous poster hash: 6b011...9c4

Skrevet

Enig med siste taler. Og steik deg en skikkelig biff! Lykke til.

Gjest Runforit
Skrevet

Kjør på med fett. Det er enkelt å putte i alle måltider og det fyller ikke magen særlig. Nøtter er ekstremt kaloririkt. Spis de rent, ha i lunsj/middag(cashewnøtter er gode matnøtter) Bare 100 gram er ca 600 kcal. Avokado, olje, fløte, kokosmelk etc er enkle varer å putte inn i sauser, salater etc.

Er faktisk veldig enkelt å gjøre et måltid kaloririkt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...