Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trener personlig 3 ganger i uka på mitt lokale treningsstudio.

Hovedgrunnen og min største motivasjon for å dra på treningssenter er utelukkende denne : Jeg stirrer på damer. Jeg elsker damer. Og på treningssenter så kler gjerne damer seg i tights som gjør at jeg kan se rompa og fitta når de trener.

Når damene tar knebøy med tunge vekter gjett hvem som står bak de i titter? Jo det er meg det. For da ser man nemlig alle godsakene. Og er de fine nok så følger jeg de med inn i gruppetimene f.eks zumba eller bodypump å steller meg bak disse flotte rompe damene.

Har sett mange damer her inne klage over at folk stirrer men, lufta er for alle. Jeg kan titte hvor jeg vil så hva er problemet?

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjør det samme selv. Deilig pene stumper dem har.

Anonymous poster hash: fcf8d...e86
  • Liker 2
Skrevet

Jeg vet du gjør. Knipsa et bilde av deg her om dagen:

:)

lrzws6-b78811423z.120110923144948000gtg1

Anonymous poster hash: 93b9d...49e
  • Liker 24
Skrevet

Problemet er at du med blikket reduserer disse kvinnene til lekre romper. Det er krenkende og plagsomt for disse kvinnene.

Du gjør også at kvinner finner dette veldig ubehagelig, og dermed vegrer seg for å gå på treningssenter. Da blir det færre damer med lekre romper.

Anonymous poster hash: a7bd2...79b
  • Liker 17
Skrevet

Tommelen ned for sånne umodne guttunger. Og jentunger som kler seg for å bli glodd på. Anonymous poster hash: a139c...c59

• Liker 2
Skrevet

Og når jeg ser menn som stirrer åpenlyst på damer som trener tenker jeg "æsj, for en udiskré gris".

• Liker 8
Skrevet

Anonymous poster hash: a8289...71b
  • Liker 2
Skrevet

Hovedgrunnen og min største motivasjon for å dra på treningssenter er utelukkende denne : Jeg stirrer på damer. Jeg elsker damer. Og på treningssenter så kler gjerne damer seg i tights som gjør at jeg kan se rompa og fitta når de trener.

Når damene tar knebøy med tunge vekter gjett hvem som står bak de i titter? Jo det er meg det. For da ser man nemlig alle godsakene. Og er de fine nok så følger jeg de med inn i gruppetimene f.eks zumba eller bodypump å steller meg bak disse flotte rompe damene.

Har sett mange damer her inne klage over at folk stirrer men, lufta er for alle. Jeg kan titte hvor jeg vil så hva er problemet?

Jepp, lufta er for alle :jepp:

Måtte det komme en låvedør av en ræv og fise deg rett i fleisen i zumba- eller bodypump-timen :fise:

Shit happens, you know... :laugh:

• Liker 4
Skrevet

Og når jeg ser menn som stirrer åpenlyst på damer som trener tenker jeg "æsj, for en udiskré gris".

tja, alle jenter glor på meg. men jeg ser ikke på som griser av den grunn.

kanskje det er noe i veien med ditt menneskesyn?

Skrevet

Ja, kan hende det
Gjest fallerifallera
Skrevet

Du kan det å trolle altså. Det skal du ha :fnise: Ble nesten litt oppgitt før jeg så hvem det var som lagde tråden.

• Liker 2
Skrevet

Du kan det å trolle altså. Det skal du ha :fnise: Ble nesten litt oppgitt før jeg så hvem det var som lagde tråden.

har du sett bilde mitt eller? ikke rart damer glor som griser. så hvorfor kan jeg ikke glo tilbake?

dette er sjikanering og diskriminering på høyeste plan. bare fordi jeg er mann så kan jeg ikke titte?

Skrevet

har du sett bilde mitt eller? ikke rart damer glor som griser. så hvorfor kan jeg ikke glo tilbake?

dette er sjikanering og diskriminering på høyeste plan. bare fordi jeg er mann så kan jeg ikke titte?

Link til bildet? Har ikke sett det.

Gjest fallerifallera
Skrevet (endret)

Nei, selvfølgelig kan dere ikke det. Dersom en mann glor på en kvinne er han et ekkelt krek av en gris. Dersom en kvinne glor på en mann derimot går det helt fint, siden vi kvinner er gudinner og alt vi gjør er rett. Alt menn gjør er feil. :opplyser:

Endret av fallerifallera
  • Liker 1
Skrevet

Link til bildet? Har ikke sett det.

du får bilde om du sender meg PM. legger ikke ut bilde offentlig lenger

Skrevet

Nei, selvfølgelig kan dere ikke det. Dersom en mann glor på en kvinne er han et ekkelt krek av en gris. Dersom en kvinne glor på en mann derimot går det helt fint, siden vi kvinner er gudinner og alt vi gjør er rett. Alt menn gjør er feil. :opplyser:

ja det jeg sier. i en annen tråd om samme emne så sa jeg at "jeg tittet litt på damer når jeg var på treningssenter" så sier ei dame "hadde du sett på meg så hadde jeg slått til deg med alt jeg maktet", så sier jeg "javel, men da hadde jeg slått tilbake". og så plutselig samlet det seg 100 damer for å fortelle meg hvor forferdelig menneske jeg var som ville slått ei kvinne. jeg ble plutselig svarte-per fordi jeg forsvarte meg? det henger ikke helt på greip...

Skrevet

Du er ihvertfall ærlig ;)

Skrevet

Du er ihvertfall ærlig ;)

juger aldri. og ja, jeg får med meg alt som har med rompe og fitte å gjøre på treningssenter, det er derfor jeg er der

Skrevet

lol

Anonymous poster hash: c8ef2...e37

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...