Gå til innhold

Rense analen før analsex?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Pleier du å rense analen før analsex? hvordan gjør du det isåfall?

Anonymous poster hash: 15ec4...001
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest anonym2233

Hvert fall gå på toalettet og tømme deg :) hehe

Tidligere har de solgt på Kondomeriet, sånn "analrenser"

liten pumpe med tut som de fyller med vann, for så å sprute inn og rense sånn par ganger.

Vet ikke om de selger det enda, men om de gjør det så anbefales den :)

Endret av anonym2233
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lipgloss

Joda må skylle anal ren,bruker en liten pumpe med tut på,er jo ikke noe delikat med avføring på dildo eller penis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pleier du å rense analen før analsex? hvordan gjør du det isåfall?

Anonymous poster hash: 15ec4...001

:kvalm:

Anonymous poster hash: f7f7b...bff

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som et uvurderlig hjelpemiddel. :)

Hvor lang tid tar det så å få skylt ut endetarmen med en slik sak?

Anonymous poster hash: 2a688...1e4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjør aldri det, og har heller aldri vært plaget med avføring på penisen hans etterpå. Eneste er bare å ha vært på do noen ganger før, og for all del ikke være uggen i magen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje greit å spyle først, hvis tunga skal litt oppi der også? :laugh:

Anonymous poster hash: 2a688...1e4
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjør aldri det, og har heller aldri vært plaget med avføring på penisen hans etterpå. Eneste er bare å ha vært på do noen ganger før, og for all del ikke være uggen i magen.

Uff fikk et bilde foran meg her nå. Uggen og analsex ikke bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En tidligere kollega var utsatt for ei dame av typen som stikker en finger eller to opp i rumpa på han hun suger, akkurat i det han skal til å komme. Bare at akkurat i dette tilfellet var han uggen. Det smalt, sa han, han sprutet i begge ender og dama ble det aldri mer noe med..

Ingen av de jeg har hatt analsex med har gjort noe spesielt før akten, annet enn å tømme seg og vaske seg på vanlig vis, og avføring har ikke vært noe problem. Dvs., jo, en gang, det var en morgen, nettopp våkna. Da hadde jeg tatt henne analt kvelden før også. Det var ikke annet å gjøre enn å si, ok, min feil, jeg var uforsiktig, og så gå og vaske seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

amen! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi dusjer nesten alltid før sex. Analsex kan jeg kun gjennomføre når jeg føler for det, og det innebærer også at jeg føler at tarmen er tom i utgangspunktet.

Anonymous poster hash: 830c6...17d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker en sånn helt vanlig øreskylleballong fra apoteket, og det funker supert!

Fyller den med lunkent vann, og klemmer alt vannet inn i endetarmen mens jeg står oppreist på badegulvet. Kniper rumpa igjen noen sekunder, så vannet ikke kommer rett ut igjen, og så setter jeg meg på do og presser alt vannet ut. Gjentar gjerne prosedyren én gang til. Totalt bruker jeg vel tre-fire minutter på å gjøre meg klar for analsex.

Selv om jeg har vært på do og gjort nummer 2 på vanlig måte samme dag, kommer det som oftest noen rester ut når jeg bruker øreskylleballong. Så jeg føler meg definitivt mest komfortabel med å ha skylt litt før samboer får ta meg der bak. Men sånn generelt så er det ikke noen krise om det skulle komme litt rester under analsex, det må begge parter ta med godt humør. Det er tross alt en endetarm man puler. ;) Nettopp derfor er det greit å praktisere analsex med noen man er trygg på og som ikke lager dårlig stemning om det skulle komme litt skitt på penisen.

Anonymous poster hash: 2c933...33b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Passer alltid på å spise 1 liter med ertesuppe før analsex. Funker alltid..

Anonymous poster hash: e54ab...caa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Passer alltid på å spise 1 liter med ertesuppe før analsex. Funker alltid..

Anonymous poster hash: e54ab...caa

Husk mais siden det ikke fordøyes så lett. Greit for mannen å få litt snacks servert om han skal ha munnen baki der:)

Anonymous poster hash: 35f7f...907

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk mais siden det ikke fordøyes så lett. Greit for mannen å få litt snacks servert om han skal ha munnen baki der:)

Anonymous poster hash: 35f7f...907

:kvalm: :kvalm: :kvalm: :kvalm:

Anonymous poster hash: 4ab89...f47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...