Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Driver å slanker meg, og ser at vekten begynner å rikke på seg. Det jeg har gledet meg til er å få litt mindre omkrets rundt lårene. Det jeg imidlertid bekymrer meg for er muskelmassen som sitter der.

Har hatt en aktiv jobb i flere år, og samtidig likt å bevege meg i skog og mark. Dette har ført til ganske velutviklede lårmuskler. Tror jeg generelt har lett for å legge på meg muskelmasse, men jeg har aldri trent styrke. Denne stålmuskulaturen har jeg ikke gått inn for på noen måte, for å si det sånn.

Har fått høre at jeg har kraftige lår, men jeg ser jo at det ikke er mye fett der. Har ingenting å knipe i bortsett fra en liten "pute" øverst på innsiden av hvert lår. Den forsvinner vel etterhvert tenker jeg.

Men jeg blir fryktelig lei meg hvis jeg går ned til målvekt, og sitter igjen med skikkelig kraftige lår. Jeg har i utgangspunktet en veldig gjennomsnittlig og godt proposjonert kropp. Det er dette jeg gleder meg til å få tilbake, men jeg kan jo ikke ha gedigne lår som ødelegger hele inntrykket.

Hvordan kan jeg på en kontrollert måte miste muskelmasse? Jeg kan jo ikke slutte å bevege meg heller. Har byttet ut fulltidsjobbing med studier, så jeg har ikke like mye belastning som tidligere, men litt blir det jo. Turgåing og jogging som liksom skal være kondisjonstrening er visst ikke bare dét for meg.. :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har garanter ikke for store lår, men om du vil ned i muskelmasse, så er det bare å begynne å løpe marathon.

Anonymous poster hash: 425d5...8e5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...