Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :)

Kjæresten min har fantasisk fint, krøllete hår, men han vet rett og slett ikke hvordan han skal pleie og style det, så han ender opp med å klippe det helt kort regelmessig. Selv har jeg slett hår som jeg aldri har brukt noe annet enn sjampo og balsam i, så jeg har dessverre ikke så mye peiling selv.

Har sett bilder av ham med lengre hår, og det er veldig lignende slik Benedict Cumberbatch har i Sherlock.

Er det noen som kan være behelpelige når det gjelder produkter og generell hårpleie for den type hår? :) Tusen takk!

Anonymous poster hash: 967a9...0bb
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har noen tips? :(

Skrevet

Spørs jo hvordan resultat han er ute etter ved styling.

Gjest Eurodice
Skrevet

Hei :)

Kjæresten min har fantasisk fint, krøllete hår, men han vet rett og slett ikke hvordan han skal pleie og style det, så han ender opp med å klippe det helt kort regelmessig. Selv har jeg slett hår som jeg aldri har brukt noe annet enn sjampo og balsam i, så jeg har dessverre ikke så mye peiling selv.

Har sett bilder av ham med lengre hår, og det er veldig lignende slik Benedict Cumberbatch har i Sherlock.

Er det noen som kan være behelpelige når det gjelder produkter og generell hårpleie for den type hår? :) Tusen takk!

Har han bedt deg om hjelp og råd? Hvis ikke, er det utidig av deg å legge deg borti dette. Hårpleieprodukter er vel frisøren den nærmeste til å gi ham råd om, det samme med frisyre.

Gjest Nanna87
Skrevet

Kokosolje, Joico kur, olivenolje med egg:)

Har krøller selv

Skrevet

Spørs jo hvordan resultat han er ute etter ved styling.

Første steg er rett og slett å vite hvordan han skal få kontroll over krøllene og forme de som han vil selv. Han er hovedsakelig ute etter en naturlig look hvor håret ikke står rett ut.

Har han bedt deg om hjelp og råd? Hvis ikke, er det utidig av deg å legge deg borti dette. Hårpleieprodukter er vel frisøren den nærmeste til å gi ham råd om, det samme med frisyre.

Ja, det har han. Vi har snakket mye om det, og han har veldig lyst til å vokse ut håret sitt. Han er sjeldent hos frisør da vi begge klipper håret hjemme, men skal høre med ham om han ikke har lyst til å ta en tur og snakke med dem.

Skrevet

Kokosolje, Joico kur, olivenolje med egg:)

Har krøller selv

Takk for tips :) Hvor lenge har du det i håret før du skyller vekk?

Gjest Nanna87
Skrevet

Takk for tips :) Hvor lenge har du det i håret før du skyller vekk?

1,5 time med hårkur.

Oljen kan han sove med.

Gjest Eurodice
Skrevet

Ja, det har han. Vi har snakket mye om det, og han har veldig lyst til å vokse ut håret sitt. Han er sjeldent hos frisør da vi begge klipper håret hjemme, men skal høre med ham om han ikke har lyst til å ta en tur og snakke med dem.

Da er det jo greit :).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...