Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

La Roche Posay... Noen formeninger om dette merket på hudpleie?

Anonymous poster hash: 04e62...3b0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

La Roche Posay... Noen formeninger om dette merket på hudpleie?Anonymous poster hash: 04e62...3b0

Dette skal jeg love deg at min oppriktige mening er at dette merket er et av de beste produktene jeg bruker.

Hver gang jeg får prøve på eller kjøper noe jeg ikke har prøvd før, så blir jeg forbløffet over hvor bra det oppleves.

Det eneste jeg ikke er helt fornøyd mer er deodorantene. De blir jeg lett "fuktig" og litt klissete av under armene. Ddr foretrekker jeg Bioterm.

Merket og produktene er utviklet av Franske hudleger som ikke var fornøyd med de tingene som fantes på markedet, til egne pasienter.

Anonymous poster hash: 1c3f9...97f

• Liker 1
Gjest Meglerfrøken
Skrevet

Hei!

Jeg har bare prøvd en solkrem til ansiktet, men den er jeg VELDIG fornøyd med!

Tror absolutt dette er gode produkter, om man kjøper de som er til egen hud. f eks, tilpasset fet hud;)

Gjest Solstråla88
Skrevet

Jeg er kjempe fornøyd med mine produkter fra den serien. Gjorde huden min fri for acne på ca 3 mnder. Nå har jeg litt igjen, men tipper det er hormoner pga graviditeten

Skrevet

Tror ikke det nødvendigvis er noe dårligere enn andre ting, har vurdert ett par produkter derfra - bare ikke fått kjøpt de enda.

Skrevet

Så godt å høre at dere er fornøyde😉👍Hvilke produkter brukte dere?

Skrevet

Jeg er kjempe fornøyd med mine produkter fra den serien. Gjorde huden min fri for acne på ca 3 mnder. Nå har jeg litt igjen, men tipper det er hormoner pga graviditeten

Hopper inn og spør: hvilke produkter brukte du?

Anonymous poster hash: 0fdf0...6ea

Gjest Solstråla88
Skrevet

Hopper inn og spør: hvilke produkter brukte du?

Anonymous poster hash: 0fdf0...6ea

Jeg brukte effaclar rensegele, effaclar rensevann og effaclar mat ansiktskrem. Det er skikkelig ubehagelig de første 3 ukene, men etter det tar det seg opp. Serien tørrer ut acne, men kan også tørre ut andre områder. Jeg synes den var veldig effektiv
Skrevet

Er noen av produktene parfymefrie?

Anonymous poster hash: 0fd5e...d9b

• Liker 1
Skrevet

Hei!

Hver gang man tester ny produkt for hud vil resultatet føles bra, hvis ikke du har allergier. Dette er fordi det er "nytt" for huden. Du må bruke produktet i minst 6 uker for å gjøre en vurdering. Det er også anbefalt å scanne huden før og etter bruk for å virkelig fange opp virkningen.

Hvis du ønsker en hudpleieprodukt som skal reparere, si kviser eller porer, så anbefaler jeg Obagi serien :) Bare husk å få en konsultasjon med sykepleier først slik at de hjelper deg å tilpasse produktet dine behov.

Gjest Solstråla88
Skrevet

Er noen av produktene parfymefrie?

Anonymous poster hash: 0fd5e...d9b

De er frie for parfyme og parabener
Skrevet

Hadde en krem derfra som inneholdt mineralolje. Ikke noe jeg ville satset på.

Anonymous poster hash: d3574...366
  • Liker 3
Skrevet

Hei!

Hver gang man tester ny produkt for hud vil resultatet føles bra, hvis ikke du har allergier. Dette er fordi det er "nytt" for huden. Du må bruke produktet i minst 6 uker for å gjøre en vurdering. Det er også anbefalt å scanne huden før og etter bruk for å virkelig fange opp virkningen.

Hvis du ønsker en hudpleieprodukt som skal reparere, si kviser eller porer, så anbefaler jeg Obagi serien :) Bare husk å få en konsultasjon med sykepleier først slik at de hjelper deg å tilpasse produktet dine behov.

Sykepleier? Er hudpleie en del av utdannelsen deres? Eller mente du hudpleier?

Anonymous poster hash: 7a38c...481

Gjest Solstråla88
Skrevet

Vil tro vedkommende mente hudpleier. Jeg har iallefall ei venninne som er ganske nyutdannet sykepleier, og kan veldig lite om hudpleie.

Skrevet (endret)

Kosmetisk dermatologisk sykepleier er da helt vanlig på en rekke salonger? Jeg selv har gjennom det siste året vært i kontakt med ei veldig dyktig sykepleier ved Beths i Oslo. De er veldig flinke :)

Endret av Kinsey

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...