AnonymBruker Skrevet 22. januar 2015 #1 Skrevet 22. januar 2015 Hei;) Jeg har tenkt og begynne og trene styrke hjemme, planen er treningssenter etterhvert.. På sommeren så har jeg brukt jogging som oppvarming før jeg gjorde styrke øvelser. Men nå på vinteren som det er snø ute så er det ikke så fristenes og jogge synes jeg. hehe Hva kan gjøre får å varme opp før jeg trener, jeg har ikke så god peiling på trening ? Har også tenkt og kjøpe proteinpulver, så lurer på hva bør jeg kjøpe. Har sett att man får kjøpt det på matbutikken, men har har hørt att den ikke er så bra. Stemmer det ? Jeg har også søkt litt på nette etter forskjellige styrke øvelser, men finner ikke det som jeg leter etter. Jeg er redd får å trene feil. Anonymous poster hash: 9c59f...dcc
WubWub Skrevet 22. januar 2015 #2 Skrevet 22. januar 2015 kjøp deg en kettlebell kule å se på noen youtube nybegynner filmer for bra fullkropps program. big mass gainer fra proteinfabrikken er bra om du vil opp i vekt, whey tech proteiner er bra om du bare vil bygge muskelmasse uten å gå opp i vekt. kreatin tilskudd er et must om du vil bygge raskest mulig muskler (uten å ta anabole steroider). men husk på at med kreatin så vil du gå opp 2-4 kg i vekt de første 2-3 ukene du går på de. de lagrer nemlig vann i muskelcellene dine slik at du kan løfte tyngre å ha mer eksplosiv kraft.
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2015 #3 Skrevet 22. januar 2015 Du kan i alle fall finne oppvarmings-rutinter både på youtube og fitnessblender:) Anonymous poster hash: d9f50...06d
jenta92 Skrevet 22. januar 2015 #4 Skrevet 22. januar 2015 (endret) kjøp deg en kettlebell kule å se på noen youtube nybegynner filmer for bra fullkropps program. big mass gainer fra proteinfabrikken er bra om du vil opp i vekt, whey tech proteiner er bra om du bare vil bygge muskelmasse uten å gå opp i vekt. kreatin tilskudd er et must om du vil bygge raskest mulig muskler (uten å ta anabole steroider). men husk på at med kreatin så vil du gå opp 2-4 kg i vekt de første 2-3 ukene du går på de. de lagrer nemlig vann i muskelcellene dine slik at du kan løfte tyngre å ha mer eksplosiv kraft. Er det og bygge muskelmasse som er det jeg vill. Men gjør ikke noe om jeg går litt opp heller, men er ikke derfor jeg skal trene. Vill holde meg i form og stramme opp litt hehe.. Takk får svaret;) Endret 22. januar 2015 av jenta92
jenta92 Skrevet 22. januar 2015 #5 Skrevet 22. januar 2015 Du kan i alle fall finne oppvarmings-rutinter både på youtube og fitnessblender:) Anonymous poster hash: d9f50...06d Ja, skal søke på youtube etterpå eller i morgen;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå