Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

jeg skal på date i kveld og begynner å grue meg litt nå.. har ikke truffet han før er venner av oss som har satt oss opp..har aldri gjort dette før. hjelp!!;)

noen som har noen gode råd? hva snakker man om etc etc.. tips fra datere hadde vært knall;)

Videoannonse
Annonse
Gjest Valhalla
Skrevet

Du burde snakke om sykdommer du har,tidligere kjærester og religion,en sikker vinner

Skrevet

For å være sikker på at du ikke kan havne i en situasjon, så ha en backup plan... Møt noen veninner eller si at moren din ba deg stikke innom (en eller annen butikk) og at du kommer til å ta en tidlig kveld. Hvis du liker han, kan du bare si at du glemte hele greiene fordi du hygget deg så fælt :o) noe som garrantert vil smigre han!!

Gjest TomKrus
Skrevet

Dere kjenner jo ikke hverandre, så det må være en million ting dere ikke vet om hverandre, med andre ord mye å prate om :)

Interesser (hobbyer, film, musikk), familie og bakgrunn, aktuelle saker etc. Når man prater om slikt dukker det alltid opp små fortellinger som igjen fører til helt andre historier i andre retninger. Samtalen er i gang.

Hvis daten er på en café trenger man ingen backup-plan. Man kan gi seg etter to pils/kaffe eller fem. Hvis en slik plan plutselig kommer fram midt i daten, så kan man fort tro at det nettopp er en backup-plan tilfelle rotfella. Det er bedre å være ærlig og gi seg tidlig uten spesielle årsaker, enn å lyve på seg en historie.

Skrevet

Personlig synes jeg det er litt kjedelig med intervju-dater'ne. De som stiller så mange spørsmål om meg at jeg føler jeg er på et jobbintervju.

Så det finnes vel en balansegang mellom å stille spørsmål og det å være noe tilbakeholden- samtidig som man skal være sjarmerende og vise seg fra en god side. Kan være litt av et stress noen ganger, men prøv å være avslappet og ikke legge for mye i det..

:)

Gjest Gjesta
Skrevet

Alle elsker snakke om seg selv.. :) Interesser deg for hva han gjør, hva han er opptatt av..Men ike for intervjuaktig

Unngå og buse ut med hele livshistorien din..

Men elllers er det vel bare prate ivei om løst og fast.

Ikke vær så opptatt med å holde samtalen igang at han ikke får kommet til da :ler:

Disse tipsene komemr vel forsent uansett.. fortell oss hvordan det gikk

Gjest Anonymous
Skrevet

sånn da var det vel overstått...puh;) det gikk kjempe bra,var litt bekymret for at det skuølle bli litt vanskelig,men vi pratet og lo så det gikk over alle forventninger.. jg tenkte bare hele tiden at jeg skulle slappe av ikke stresse.og da gikk det av seg selv..

så vi får se om vi møtes igjen,virket som han ville det.

noen som har blitt sammen en di har vært på blind date med??

Skrevet

Har blitt sammen med noen som jeg har møtt via internett da, det er jo en type "blind date" det også, selvom man da vet mere om hverandre først.

Morro å høre at det gikk så bra da! Klart det er mulig å treffe noen på den måten!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...