Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser alltid i diskusjoner rundt hvilken bank man skal velge at kundeservice er en faktor som er viktig for mange.

Dette har jeg aldri forstått. Jeg prater egentlig aldri med noen av bankene mine jeg, jeg ordner til selv i app og på nett. Hva består denne kundeservicen egentlig i som er så viktig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jobber i kundeservice i bank. Vi har den type kunder som aldri ringer oss. Og de som ringer oss, som ringer oss ofte,selvfølgelig. Har i gjennomsnitt 7-8 samtaler per time med kunder. Så er heftig mange som ringer oss, - overraskende nok, i alle aldre.

Har til og med folk i tyveårene som ikke bruker app, ikke forstår nettbank, osv.

Og de på 60-80 som ringer hver gang de skal betale regninger, så du blir sittende 20-30 min med samme kunde, for å forklare "Ja, når det står kontonummer, må du taste inn kontonummer" "beløp, hva skal jeg skrive der?" "det er hvor mye du vil overføre" osv. :bond:

Anonymous poster hash: 6eab1...91d
Gjest Meglerfrøken
Skrevet

Hvis du skal søke huslån eller billån, så er det greit å møte en kundebehandler du føler deg trygg på, og som du føler vil hjelpe, og ikke få deg til å kjøpe forsikringer du ikke nødvendigvis trenger (mange er forsikret via jobb) og andre produkter. Og en som har litt skjønn!

God service er alltid en bonus:)

Skrevet

Hvis du skal søke huslån eller billån, så er det greit å møte en kundebehandler du føler deg trygg på, og som du føler vil hjelpe, og ikke få deg til å kjøpe forsikringer du ikke nødvendigvis trenger (mange er forsikret via jobb) og andre produkter. Og en som har litt skjønn!

God service er alltid en bonus:)

Søker både billån og boliglån på nett og forsikringer bør en jo ha oversikt over selv uansett.

Synes bare det er merkelig med de som beholder banken sin pga at de liker kundeservicen mens de samtidig taper titusener pga dårligere vilkår i samme bank.

Da skulle kundeservicen vært rimelig eksepsjonell før jeg hadde gjort det samme.

Gjest Meglerfrøken
Skrevet

Søker både billån og boliglån på nett og forsikringer bør en jo ha oversikt over selv uansett.

Synes bare det er merkelig med de som beholder banken sin pga at de liker kundeservicen mens de samtidig taper titusener pga dårligere vilkår i samme bank.

Da skulle kundeservicen vært rimelig eksepsjonell før jeg hadde gjort det samme.

Det er jo klart at man bør ha kontroll på dette selv, men det ser jo man at ikke alle har.

Jeg har nettopp byttet bank , da vi fikk forhandlet bedre renter og egentlig alt med en ny bank, så jeg sier ikke at man skal bli bare fordi folk er hyggelige i bank1. Man må jo først og fremst tenke på sin egen økonomi, og hvordan man kan slippe å betale bankene masse i renter, som man selv ikke får noe igjen for.

Sier bare at det er kjekt med god kundeservice, fremfor å ta absolutt alt over nettet. Om du skjønner?:)

Ha en fin dag:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...