Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her med Santander høyrentekonto? Det står at man må betalte til et kontonummer, og så bruke KID, fungerer det ikke hvis man ikke bruker KID nummer? Jeg har aldri vært borti dette før, at man ikke kan betale direkte til konto?

Anonymous poster hash: 7582a...607
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Denne kontoen er ve bare beregnet til bruk for eier, altså ikke som en brukskonto der andre setter inn penger. man må ha KID. Jeg har selv Santander, og skal jeg ha ut penger må jeg først sette dem over til min dagligbank, jeg kan ikke betale en faktura direkte derfra (mener jeg å huske).

Anonymous poster hash: 3eaa9...fe0
Skrevet

KID er forresten fpr at overføringen skal gå mer automatisk via fil, betaler du med melding må innbetalingen matches manuelt.

Anonymous poster hash: 3eaa9...fe0
Skrevet

Jeg har, og var skeptisk til dette i starten. Derfor overførte jeg 10 kroner! Først, ventet noen dager og så at de 10 kronene kom inn på kontoen før jeg via nettbsnken min overførte litt mer penger.

Fungerer fint å overføre begge veier.

Anonymous poster hash: eb8ae...638

Skrevet (endret)

Ikke noe problem med konti der man bruker et felles kontonummer og identifiseres med kid.

I tillegg til Santander har både BlueStep, Svea, Nordax m.fl. et slikt system. Fungerer utmerket.

Alle disse har også den ordning at man bare kan ta ut til et oppgitt eget kontonummer. Heller ikke dette oppfatter jeg som noe problem, regninger skal uansett gå fra brukskontoen.

Men hvem som helst kan sette inn, du må bare gi dem kid-nummeret i tillegg til kontonummeret.

Endret av nojac

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...