Gå til innhold

Jeg tar bilder av meg i undertøy en gang i uken...og

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er så stor forskjell! På bare 3 uker?! Jeg tok det første bilde 6.januar i år, et forfra og et fra siden. Neste bilde tok jeg 13.januar og allerede der ser jeg forskjell. I dag tok jeg nytt bilde og det er virkelig(!!) stor forskjell mellom bilde tatt 6.januar og bilde i dag. Tingen er at jeg ikke har gått særlig ned i vekt...det er kun snakk om noen hundre gram..800g. Går det an at det er så stor forskjell på bare tre uker? (Jeg vet ikke hvordan jeg laster opp bilder forresten) Jeg trener ikke annet enn gåturer da jeg ikke har mulighet til annet pga helsemessige årsaker. Jeg spiser 1200kcal til dagen. Er 165 høy og 63kg. Skal med til 57kg til sommeren, og det endelige målet er 55.

Jeg skal snart begynne å trene, så da håpe jeg det blir fortgang i kiloene. Men jeg har hørt at kosthold (kaloriunderskudd) tar kiloene og trening tar grammene. Jeg burde jo gått mer ned i vekt på disse tre ukene da? Kan jo nevne at jeg har mensen akkurat nå, da pleier jeg å veie mer, kanskje det er årsaken.

Vanlig matdag:

Frokost: 3 ryvita (ev. 2 + en Kiwi) med magert pålegg. Skinkeost mager, cottage cheese mager leverpostei.

Mellommåltid: en frukt eller en yoplait 0%

Lunsj: likt som frokost

Mellommåltid: frukt eller skyr (vanlig blåbær 93kcal)

Middag: kylling, fisk. Holder meg til ca 250-400 kcal

Kvelds : 2 ryvita med mager pålegg.

Jeg vil ha fortgang i kiloene...jeg blir veldig demotiverende av at vekten står stille...

Anonymous poster hash: 00ef7...276

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du spiser altfor lite!!

Anonymous poster hash: 6fbbf...029
  • Liker 1
Skrevet

Du kan laste bildet opp på http://imgur.com/og poste link. Evt. gå på "full editor" på der du skal skrive kommentar og trykke på "legg ved filer"

Anonymous poster hash: 4be8a...5dc

Anonymous poster hash: 4be8a...5dc
Skrevet

Du spiser altfor lite!! Anonymous poster hash: 6fbbf...029

1200kcal kan da ikke være for lite viss du tar i betraktning at jeg pr.tidspunkt ikke har mulighet for trene? +høyden og vekten min?

Anonymous poster hash: 00ef7...276

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...