Gå til innhold

Butikker i London som selger klær av god kvalitet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal til London om noen uker, og trenger blant annet en god ullkåpe, et par gensere i kasjmir, noen silkebluser og pene svarte bukser. Hvor kan jeg finne dette? Tenker et slags middels prisnivå. F.eks 1000kr per plagg, og opp til 3000kr for kåpen. Er en fordel om butikken finnes utenfor Oxford street, gjerne på Westfield:)

Anonymous poster hash: 673da...6c3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns faktisk marks & spencer kan ha ting i god kvalitet :) se gjerne på sidene til M&S.

• Liker 2
Skrevet

Mange av klærne jeg har kjøpt på Top Shop har digg kvalitet. Buksene der sitter som et skudd på meg, vask etter vask. Samme med fargen. Synd de har satt opp prisene på dem.

Skrevet

Bicester village har alt💜

Skrevet

Bicester village har alt💜

Jeg fant veldig lite der sist gang. Men mulig jeg gikk i feil butikker:/ Hvilke ville du gått i for å finne slike plagg?

Skrevet

Mange av klærne jeg har kjøpt på Top Shop har digg kvalitet. Buksene der sitter som et skudd på meg, vask etter vask. Samme med fargen. Synd de har satt opp prisene på dem.

Jeansene har jeg også fra topshop;) Men nå tenker jeg som sagt plagg i ren silke og kasjmir, det finnes kanskje ikke på topshop?

Skrevet

Seldridges :rodmer:

Hvilke merker? :)

Skrevet

Topshop liker jeg :)

Skrevet

Kjøpte jeans fra topshop, og de mistet fargen etter to vask. Ville ikke gått der om du skal ha kvalitet.

Anonymous poster hash: 8bc33...a8f
Skrevet

Jeg ville også kikket på massimo dutti, house of fraiser og zara kan tidvis ha det du ser etter. Utvalget i butikkene i London er mye større enn her hjemme :) Alle disse skal du finne langs oxford street.

• Liker 1
Skrevet

Jeg fant veldig lite der sist gang. Men mulig jeg gikk i feil butikker:/ Hvilke ville du gått i for å finne slike plagg?

Dette kommer jeg på at jeg har kjøpt der oppgjennom årene:

*Kjøpt jakke i ull på armani

*kjøpt klokke til 1/3 av prisen i julegave til mannen på armani

*skjorter på ralph lauren og vurdert til hm priser

*dress på Hugo boss til meg

*generelt klær og skinnjakke fra Hugo til mannen

Så husker jeg ikke mer,hovedsakelig klassiske klær som jeg vil ha kvalitet på☺️men mellom sesongene er det lite utvalg på outletene har jeg erfaring med.fant eks ingenting i sommer når vi var i Paris.

Skrevet

Reis til Westfield shoppingcenter, der har de de fleste butikker av vanlige kjeder og merke butikker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...