Gå til innhold

Vil jeg rydde i dag?  

32 stemmer

1. 1. Vil jeg rydde i dag? Eller vil jeg rydde i morgen?

• Jeg vil ikke rydde!
      7
    • Jeg vil rydde i dag :)
      16
    • Jeg vil rydde i morgen ;->
      9

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får besøk i morgen. Vil jeg rydde i dag? Eller vil jeg rydde i morgen?

Stem gjerne for å uttrykke hva du selv vil gjøre, om min situasjon er deg revnende likegyldig.

Kategori: Fjas.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Nærmere én time etter avtemningen ble sluppet løs på uskyldig forbipasserende, ser man hvor lite temaet rydding engasjerer.

Og fant jeg ut hvor jeg skulle trykke for å se resultatet :fnise:

Endret av Zenobia
  • Liker 1
Skrevet

Ikke sant. Orker ikke tenke på det engang.

• Liker 1
Skrevet

Rydde i dag, så blir helga "lengre" :)

• Liker 1
Skrevet

Så snille dere er :lillesky: Men vil jeg rydde i dag? :sprettert:

Petter tror jeg er en alien (da burde minst 'reset'-knappen fungere), jeg har annonsert at jeg føler meg rampete i dag, og når SunflowerPenguin antyder at jeg kan ha mer enn en navle, argumenterer jeg snusfornuftig.

Sannelig om jeg vet. En ryddig avstemning er helt klart å foretrekke.

• Liker 1
Gjest SunflowerPenguin
Skrevet

Jeg gidder ikke á rydde i dag. I det siste ser det mest slaskete ut her hjemme. ;) Ikke har vi sá mye besók over her heller sá da er det ikke sá nóye om det er litt rotete rundt i dag eller i morgen. :bond:

• Liker 2
Skrevet

Jeg ville ha ryddet imorgen. Jobber aller best under press, og det er utrolig hvor effektiv man kan være hvis man må ;)

• Liker 1
Skrevet

Enig med Celine, jobber best under stress, ja...

• Liker 1
Skrevet

Ville ryddet i dag, og vasket i morgen...

• Liker 1
Skrevet

Hvis jeg skulle hatt besøk i morgen, hadde jeg nok ryddet i dag ja. Verste jeg vet er å stresse,

samtidig som jeg skal forberede mat også.....og i tillegg må jeg jo kattevaske meg langsomt

og hvile litt før de kommer...så jo, i dag. Men bortsett fra det, så skal jeg ikke ha besøk denne helga.

Jeg tar det piano. Jeg hører humla suse... :jepp:

• Liker 1
Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Jeg vil ikke rydde nå. Har rydda alt for mye i det siste.

Skrevet

Jamen, jeg har ryddet, litt. Den mangler, jeg er en etternøler og seinus fordi jeg alltid, nesten, er så trett.

Har tømt oppvaskemeskinen for rent kjøkkentøy og deretter tømt kjøkkenvasken og benken for skittent kjøkkentøy, ryddet gsmle fakturaer inn i 2014 permen, bakt et glutenfritt Toro havrebrød fordi jeg ikke orket mere grøt til frokost og holder på å få innstalert antivirus for å få ryddet opp på den nye pcen.

Dette er mye rydding for meg, holder det for å få lov til å poste her?

Anonymous poster hash: 76572...cc4

• Liker 1
Skrevet

Jamen, jeg har ryddet, litt. Den mangler, jeg er en etternøler og seinus fordi jeg alltid, nesten, er så trett.

Har tømt oppvaskemeskinen for rent kjøkkentøy og deretter tømt kjøkkenvasken og benken for skittent kjøkkentøy, ryddet gsmle fakturaer inn i 2014 permen, bakt et glutenfritt Toro havrebrød fordi jeg ikke orket mere grøt til frokost og holder på å få innstalert antivirus for å få ryddet opp på den nye pcen.

Dette er mye rydding for meg, holder det for å få lov til å poste her?

Du fikk til og med poeng!

Skrevet

Du fikk til og med poeng!

Å, takk, nå ble jeg glad. Dette gav mestringsfølelse!

Skrevet

Skal rydde ut søppelposene, før dagen i dag går ut på dato.

Er så langt å gå til søppeldunken. Posene har blitt for full til å kastes i søppeldunken på kjøpesenteret.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...