Gjest Anonymous Skrevet 5. august 2004 #1 Del Skrevet 5. august 2004 Hei! Dette er kanskje teit, men jeg har nylig flyttet inn i leilighet til typen min og vet ikke hvem jeg skal gi beskjed til. Er det folkeregister eller er det likningskontor? Jeg skal søke stipend og lån, og vet ikke hvor jeg kan få bekreftelse at jeg har endret addresse? :oops: Håper at dere kan gi litt hjelp :-) hilsen en som vet ingenting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 5. august 2004 #2 Del Skrevet 5. august 2004 Det er folkeregistret du skal kontakte. De ber deg fylle ut et skjema hvor du melder at du har flyttet. Folkeregistret og likningskontoret holder i mange tilfeller til på samme sted. Ellers må du melde adresseendring hos Posten, og si fra til alle du måtte komme på (bank, lånekasse, forsikring, telefonselskap osvosv) at du har skiftet adresse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 5. august 2004 #3 Del Skrevet 5. august 2004 Her finner du hvertfall blanketter for melding til folkeregisteret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. august 2004 #4 Del Skrevet 5. august 2004 Tusen hjertlig takk for hjelpen!!! :-) Da er det bare å printe ut skjemaen :-) Nok engang, tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. august 2004 #5 Del Skrevet 5. august 2004 Du får gratis skjema på posten som du kan sende rundt gratis. Eller nå må de bestilles. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 6. august 2004 #6 Del Skrevet 6. august 2004 Her kan du melde adresseendring til Posten: > http://www.posten.no/Portal/Privat/Adresseendring/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå