Gå til innhold

Kunne du gått i denne kjolen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Fluttershy
Skrevet

Nei, den hadde absolutt ikke vert kledelig på min kropp.

Skrevet

Kunne vært artig og prøvd, hadde fort sett om det funket eller ikke :laugh:

• Liker 1
Skrevet

Nei.

Anonymous poster hash: 42e36...d1f

Skrevet

Ikke hvis det var trapper der jeg skulle gå i den

Anonymous poster hash: 82b5f...6f7
Skrevet

Kunne vært artig og prøvd, hadde fort sett om det funket eller ikke :laugh:

Funket?

Anonymous poster hash: 12a79...272

Skrevet

Ikke hvis det var trapper der jeg skulle gå i den

Anonymous poster hash: 82b5f...6f7

Så det er kun trappene som er problemet, ikke eksponeringen av kroppen?

Skrevet

Nei, den likte jeg ikke!

Skrevet

Funket?

Kan man ikke si det om klesplagg?

• Liker 1
Skrevet

Nei, den kjolen ville jeg ikke gått i - ikke engang om den var svart ;)

Likte ikke fasongen på den - og synes faktisk den var ganske kjedelig og stygg sett forfra.

• Liker 1
Skrevet

Nei, jeg tror jeg ville følt meg som en etterligning av havfruen ariel... Aner ikke hvorfor, det var bare det første som slo meg når jeg så kjolen..

Anonymous poster hash: 48c69...db3

• Liker 1
Skrevet

Kan man ikke si det om klesplagg?

Ja da, mener den om den passet da?

Skrevet

GÅTT i den? Haha, nei. Den der fungerer sikkert greit nok til å STÅ i, men til å gå i foretrekker jeg klær som tillater å bevege på beina :D

Anonymous poster hash: 4d7d8...a60

Skrevet

Ja da, mener den om den passet da?

Om det hadde sett ok eller helt forferdelig ut, rett og slett.

Skrevet

Som mann kan jeg si at kjolen er svært sexy, da man ser kroppen såpass tydelig. Den er muligens ikke den fineste sånn rent estetisk, men sexy er den i hvert fall. Tror mange menn hadde sett langt etter den som brukte den. Spørsmålet var på mange måter om noen turte å bruke den. At man ikke liker utseendet på den var egentlig ikke det jeg lurte på, selv om det også selvfølgelig er relevant.

Gjest SunflowerPenguin
Skrevet

Det er litt komiskt for om hvis jeg var tenáring sá kunne jeg egentlig ha gátt i noe sánt. :fnise: Fikk meg ogsá til á tenke pá en havfrue kjole. ;) Men ná sá ville jeg ikke ha gátt i det der, ogsá altfor kropp's avslórende.

Men du má ná velge sjólv hva du fóler deg vel i. ;) Vi kan ná ikke fortelle deg hva du bór velge á gá i eller ikke. :)

Skrevet

Den er for kort i lengden til at ryggen er skåret såpass langt ned. Får overkroppen til å se veldig lang ut, og rompa ser ut som den henger på knærne. Så nei. Mindre pen.

Tettsittende klær i avslørende stoff på unge jenter syns jeg er helt ok. Men klærne må jo ha et pent snitt og være flatterende.

• Liker 2
Gjest Tigress
Skrevet

Nei. Men det er mest av di han a) er beige og eg ser daud ut i beige, og b) kostar 13 dollar, og er dermed heilt garantert i eit grufullt syntetstoff.

Men: få denne i fora silke, i midnattsblå eller flaskegrøn, så er eg heilt med. Eg har nett slikt skrog som taklar slike kjolar: smale hofter, sprettrumpe, flott rygg og pupper som står av seg sjølv. Ti cm hælar og eg er good to go.

Skrevet

I A game of Thrones (bøkene) har Daenarys en kjole der den ene puppen henger løst. Jeg er redd denne kjolen vil få samme effekt på meg.

Anonymous poster hash: 766e6...4c4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...