Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

.

Endret av mann_86
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis man skal tro denne artikkelen, da:

http://www.dagbladet.no/2015/01/21/nyheter/utenriks/skottland/37307685/

Vil dette si at heterofile menn og lesbiske egentlig bør leve lengst? Dette må jo forskes på!

For å være seriøs, så syns jeg det er rart at denne gamle dama så bastant kan si at "dette" er grunnen til at jeg blir gammel..

Personlig ville jeg ikke levd et kjærlighetsløst liv i 109 år, for hva slags liv er vel det?

Er dette noe jentene her kommer til å satse på? :P

Hun trives vel. Jeg for min del lever heller 20-30 år kortere med en mann ved min side. :)

• Liker 1
Skrevet

Kommer til å bli eldgammel :danse:

Fra spøk til alvor så er det faktisk noe i hva hun sier. Ikke at menn forkorter livet, men det hun faktisk peker på er at konflikter er til bry. Og det kan jeg være enig med henne i, og mene at er et godt poeng: det å være i konflikter tar mye energi og kan gå på helsen løs.

Gjest C'est la vie:)
Skrevet

Jeg velger min mann over lengre livstid! (Dersom det den skjønne eldre kvinnen skulle ha rett :) ).

Skrevet

Jeg har ikke lyst til å bli veldig gammel uansett, så..

Anonymous poster hash: b9a18...a9b
Skrevet

Hvis man skal tro denne artikkelen, da:

http://www.dagbladet.no/2015/01/21/nyheter/utenriks/skottland/37307685/

Vil dette si at heterofile menn og lesbiske egentlig bør leve lengst? Dette må jo forskes på!

For å være seriøs, så syns jeg det er rart at denne gamle dama så bastant kan si at "dette" er grunnen til at jeg blir gammel..

Personlig ville jeg ikke levd et kjærlighetsløst liv i 109 år, for hva slags liv er vel det?

Er dette noe jentene her kommer til å satse på? :P

Definitivt :tommelopp:

Skrevet

Noe forteller meg at jeg kommer til å ha et relativt langt liv...

Neida. Det kommer helt an på hvem man velger å dele det med. Jeg kunne lett ha levd et liv uten mann i 109 år, så lenge jeg var lykkelig og frisk :)

Skrevet

Men mange kvinner vil få psykiske problemer, bli deprimert og ta selvmord hvis de ikke får kuk?

Anonymous poster hash: 27e2e...6a9
Skrevet

Jeg var lesbisk for ett år siden. Jeg var det i ca. 2 år. jeg var hetero, forelsket i menn frem til 20 års alderen, og det var bare til bry! men så fikk jeg øynene opp for en dame, og alt føltes så fritt! jeg trengte ikke engang å være kjæresten hennes..bare å se henne var nok! :D men i fjor, ble jeg "normal" igjen :( har falt for en..og samme depresjon kommer tilbake. hvorfor skal vi være glad i menn? det er en nedtur!!! eneste som var tungt med å "bli" lesbisk for meg, var at jeg ikke så sånn ut ,men gjorde det jeg kunne med stilen for å bli mer maskulin da. men..på en måte så stemte det ikke..og det varte ikke.. tilbake til mennene :(:(

Anonymous poster hash: 3ecba...279
Skrevet

Men mange kvinner vil få psykiske problemer, bli deprimert og ta selvmord hvis de ikke får kuk?

Anonymous poster hash: 27e2e...6a9

:skratte:

Det finnes medisiner mot slike vrangforestillinger, kjære deg!

Fornuftig dame. Tror nok jeg skal følge hennes eksempel heretter. Ikke fordi jeg har noe ønske om å bli over 100 år, men fordi en sparer seg for mye frustrasjon ;)

Skrevet

Men mange kvinner vil få psykiske problemer, bli deprimert og ta selvmord hvis de ikke får kuk? Anonymous poster hash: 27e2e...6a9

Hvor har du det tullet fra?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...