Gjest Citronella Skrevet 22. januar 2015 #1 Del Skrevet 22. januar 2015 Jepp. Citronella har en dagbok. Og alle raringer og folk flest er invitert! Jeg ønsker meg: Musikk! Kontroversielle meninger! Litt danseband! Punk! Fjas! Filosofi! Alvor! ALT! Alle er hjertelig velkomne. Klem - C 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Citronella Skrevet 22. januar 2015 #2 Del Skrevet 22. januar 2015 Ingen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 22. januar 2015 #3 Del Skrevet 22. januar 2015 Ingen? Jo, kjære her er jeg. Med tanke på lanseringstidspunktet, kan det være noen trodde de skulle vente til det grydde av dag? Jeg bidrar gjerne med fjas Hva med å kalle den nattbok for å unngå forvirring? Advarsel: jeg gir veldig dårlige råd før kl 12 på hverdager. Kanhende jeg klarer å hoste opp noen kontroversielle meninger, men som regel finner jeg det for anstrengende å lete i den delen av sjelen. Uansett - gratulere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Citronella Skrevet 24. januar 2015 #4 Del Skrevet 24. januar 2015 Jo, kjære her er jeg. Med tanke på lanseringstidspunktet, kan det være noen trodde de skulle vente til det grydde av dag? Jeg bidrar gjerne med fjas Hva med å kalle den nattbok for å unngå forvirring? Advarsel: jeg gir veldig dårlige råd før kl 12 på hverdager. Kanhende jeg klarer å hoste opp noen kontroversielle meninger, men som regel finner jeg det for anstrengende å lete i den delen av sjelen. Uansett - gratulere! Takk, Zen. Målet var å reklamere for dagboken i signaturen. Gloomy Sunday. Men jeg er gjerne her og der. Kontroversielle meninger er ikke nødvendig, kun ektefølte meninger. Og jeg liker dårlige råd! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Citronella Skrevet 24. januar 2015 #5 Del Skrevet 24. januar 2015 Men fjas og stas her inne er vel ikke dumt, eller? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 25. januar 2015 #6 Del Skrevet 25. januar 2015 Hei på deg Citronella! Håper den vakre kvinne har hatt en fin søndag. Så koselig å se at du også har fått deg en dagbok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2015 #7 Del Skrevet 25. januar 2015 Men fjas og stas her inne er vel ikke dumt, eller? Problemet er å ha tilstrekkelig igjen av fjas og stas, etter en lang og travel dag på KG. Kan noen hjelpe meg å spinne lykkehjulet i gang? Kanskje vi er heldige og trekker fantasikortet frem?Anonymous poster hash: dad27...341 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2015 #8 Del Skrevet 25. januar 2015 Citronella: Er du søsteren til Symphoriny (eller hva han heter, han som har en lettkledd mann (seg selv?) som profilbilde? Anonymous poster hash: d6a26...8e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Citronella Skrevet 31. januar 2015 #9 Del Skrevet 31. januar 2015 Citronella: Er du søsteren til Symphoriny (eller hva han heter, han som har en lettkledd mann (seg selv?) som profilbilde? Anonymous poster hash: d6a26...8e4 Nei. Men jeg er KG-storesøster. Og den som kødder med Synapomorphy får med meg å gjøre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå