Gå til innhold

Kjære dagbok...

Gjest Citronella

Anbefalte innlegg

Gjest Citronella

Jepp. Citronella har en dagbok. Og alle raringer og folk flest er invitert!

Jeg ønsker meg:

Musikk!

Kontroversielle meninger!

Litt danseband!

Punk!

Fjas!

Filosofi!

Alvor!

ALT!

Alle er hjertelig velkomne. :)

Klem - C :fisk:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen? :grine:

Jo, kjære :klem: her er jeg. Med tanke på lanseringstidspunktet, kan det være noen trodde de skulle vente til det grydde av dag? Jeg bidrar gjerne med fjas :sprettert: Hva med å kalle den nattbok for å unngå forvirring?

Advarsel: jeg gir veldig dårlige råd før kl 12 på hverdager. Kanhende jeg klarer å hoste opp noen kontroversielle meninger, men som regel finner jeg det for anstrengende å lete i den delen av sjelen.

Uansett - gratulere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Citronella

Jo, kjære :klem: her er jeg. Med tanke på lanseringstidspunktet, kan det være noen trodde de skulle vente til det grydde av dag? Jeg bidrar gjerne med fjas :sprettert: Hva med å kalle den nattbok for å unngå forvirring?

Advarsel: jeg gir veldig dårlige råd før kl 12 på hverdager. Kanhende jeg klarer å hoste opp noen kontroversielle meninger, men som regel finner jeg det for anstrengende å lete i den delen av sjelen.

Uansett - gratulere!

Takk, Zen. ;) Målet var å reklamere for dagboken i signaturen. Gloomy Sunday. Men jeg er gjerne her og der.

Kontroversielle meninger er ikke nødvendig, kun ektefølte meninger.

Og jeg liker dårlige råd! :wow:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg Citronella! :hoppendeglad:
Håper den vakre kvinne har hatt en fin søndag. Så koselig å se at du også har fått deg en dagbok!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men fjas og stas her inne er vel ikke dumt, eller?

:sinnatagg:

Problemet er å ha tilstrekkelig igjen av fjas og stas, etter en lang og travel dag på KG.

Kan noen hjelpe meg å spinne lykkehjulet i gang?

Kanskje vi er heldige og trekker fantasikortet frem?

Anonymous poster hash: dad27...341

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Citronella: Er du søsteren til Symphoriny (eller hva han heter, han som har en lettkledd mann (seg selv?) som profilbilde?

Anonymous poster hash: d6a26...8e4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Citronella

Citronella: Er du søsteren til Symphoriny (eller hva han heter, han som har en lettkledd mann (seg selv?) som profilbilde?

Anonymous poster hash: d6a26...8e4

Nei. Men jeg er KG-storesøster. Og den som kødder med Synapomorphy får med meg å gjøre! :sprettert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...