AnonymBruker Skrevet 21. januar 2015 #1 Skrevet 21. januar 2015 Mangler 20 000 for å nå inntektskavet. Har lønnsslipper som viser nok lønn i 2014 men trekkoppgaven viser ikke lønnen for desember, siden den ble utbetalt 3 januar. Har vært sammen i 5 år og kan dokumentere alle reiser og bilder. Vi har vært både her og hos han og rundt i verden sammen. Vi har daglig kontakt og har hatt det i 5 år. Jeg har høyere utdanning og bevis på høy inntekt i 2015. Har bosted og har aldri mottatt stønad fra nav. Bruker de ikke noe skjønn når det mangler 20 000 grunnet utbetaling i januar?Anonymous poster hash: 73c16...812
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2015 #3 Skrevet 21. januar 2015 regelryttere de verste som finnes. grøsser av de. Men de er vell der for en grunn vil jeg tro. Anonymous poster hash: b3ddc...fb0
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2015 #4 Skrevet 21. januar 2015 UDI er i utgangspunktet vant til at folk prøver å lure dem. Det er greit å ha bak øret, for de får virkelig servert utrolige mengder sprøyt daglig. Men hvis du har en så glassklar sak som det du lister opp vil jeg tro du har en sjanse likevel. De har anledning til å bruke skjønn. Hvis det kun er inntekten det står på, og du kan dokumentere at den vil møte kravet og egentlig har gjort det allerede, så høres det kurant ut. Anonymous poster hash: 76416...813
småsei Skrevet 22. januar 2015 #5 Skrevet 22. januar 2015 Hvis du kan vise til inntekt over kravet i årene før 2014 så skal det gå greit. Dokumenter også at lønnen du fikk i januar var opptjent i 2014. Legg ved alt du har av papirer og skriv forklaring til hvorfor du har lagt dem ved.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå