Gjest Anonym atter en gang Skrevet 5. august 2004 #1 Skrevet 5. august 2004 Jeg har en alle tiders mann, trofast til tusen, og alltid god og snill, støtter meg alltid, og er i grunn aldri noe tull med oss. Han er også av typen som er flink til og gi komplimenter og sier ofte hvor mye han bryr seg om meg. De siste par månedene har jeg drømt vannvittig mye rart om denne mannen min. Jeg drømmer mye, og husker nesten bestandig drømmene mine, slik har jeg alltid hatt det, og synes det er morsomt og fint at jeg er slik. Det som er, er at jeg støtt drømmer at han er enten utro, eller svikter meg skikkelig. Når han da svikter meg gjør han rett for øynene mine, samma gjelder når han er utro med andre. Dette er da helt utelnkelig at han kan gjøre in real life, men begynner og bli litt lei av disse drømmene mine som går over alle grenser... Jeg vet at man drømmer mye rart, tro meg, jeg vet *ler litt* Men dette begynner og bli litt plagsomt. Kanskje er det en grunn til at jeg hele tiden drømmer bare drit? Den siste tiden har jeg også drømt en del om en annen bekjent av meg, men som de sier, det er uskyldig å drømme om andre så lenge man ikke gjør noe med det, eller det betyr noe spesielt.... Man styrer ikke drømmene sine... Men tenkte, kanskje er det derfor jeg drømmer så mye at min mann er utro og svikter meg? Fordi jeg selv kanskje har dårlig samvittighet for mine drømmer? Men jeg har jo ikke dårlig samvittighet, ikke som jeg selv vet iallfall... Noen som har noen meninger eller erfaringer med dette?
Sheba Skrevet 5. august 2004 #2 Skrevet 5. august 2004 Oh yes - innimellom drømmer jeg også at kjæresten svikter meg/går i fra meg på diverse nedrige og jævlige måter, noe som ikke samsvarer med hans personlighet IRL i det hele tatt. Som du sier - at han er utro rett foran øynene på meg, sier til meg at sorry, men deg gidder jeg ikke mer osv. :-x Aner ikke hvorfor jeg gjør det - har alltid vært sånn. Muligens er det en ubevisst redsel for å bli dumpa som viser seg i drømmene, jeg vet ikke. Men fy flate hvor glad jeg er når jeg våkner og finner ut at det bare var en drøm! :-) Heldigvis så skjer det ikke så ofte...
Ottine Skrevet 5. august 2004 #3 Skrevet 5. august 2004 Å ja - sånn har jeg drømt også! Det er skikkelig grusomt! :-( Det er så jeg våkner helt svett og helt ute av meg...Skjønner heller ikke hvorofor det er sånn - men det er jo herrlig at det bare er mareritt! Setter jo mer pris på ham etterpå
~Viva~ Skrevet 5. august 2004 #4 Skrevet 5. august 2004 Akkurat sånn drømmer jeg og. Han er alltid utro og alltid like jævlig og frekk mot meg når jeg konfronterer ham (noe han IKKE er i RL). Det er vel gjerne vår verste frykt som kommer til oss når vi drømmer?
Sirisa Skrevet 5. august 2004 #5 Skrevet 5. august 2004 Akkurat sånn drømmer jeg og. Han er alltid utro og alltid like jævlig og frekk mot meg når jeg konfronterer ham (noe han IKKE er i RL). Det er vel gjerne vår verste frykt som kommer til oss når vi drømmer? :enig_animasjon: Underbevisstheten fanger opp vår frykt og våre gleder og så slippes de frem i våre drømmer, tror jeg De siste netter har jeg drømt myyyyyyye erotisk Og for ikke å snakke om alle pengene jeg får dalene ned i fanget 8) Sirisa....fattig og singel...men muligens sanndrømt ?!?
Gjest Anonymous Skrevet 5. august 2004 #6 Skrevet 5. august 2004 Jeg har også slike drømmer av og til... At jeg blir sviktet av han, og som hun over skriver, hver gang jeg konfronterer han med svik/utroskap kaster han bare drit til meg *ler og ser ned* Tror det er ganske vanlig og drømme slik jeg... Men det må være slitsomt og ha dem så ofte som du sier her. Du må nok bare slappe av, tenke fine ting før du sovner (hender ofte jeg drømmer om det siste jeg fantaserer om før jeg slokner...) og heller være veldig glad for at han ikke er slik de drømmer
Gjest Anonymous Skrevet 6. august 2004 #7 Skrevet 6. august 2004 Slapp bare av du.. Har drømt dette selv flere ganger i mitt siste forhold. Ingenting så langt som tyder på at dette er ham i rl. Var på nettet og søkte på drømmetyding og fant følgende for utro: Dette er en motsetningsdrøm. Drømmer du din partner er utro vil han eller hun alltid være trofast. Dette gjelder selvsagt bare hvis drømmen er et symbol, og ikke en forutsigelse. Er dine venner utro setter de deg høyt. Hvis du er utro har du dårlig samvittighet for noe.
Gjest Anonymous Skrevet 9. august 2004 #8 Skrevet 9. august 2004 Gå inn på drømmetydning.no. Å drømme at mannen er utro, er en motsetnningsdrøm. Han vil alttid være trofast. Men gå inn på drømmetydning, så får du sett litt mer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå