Miih Skrevet 21. januar 2015 #1 Skrevet 21. januar 2015 Hei jeg skal være forlover og har begynt å tenke på aktiviteter til utdrikningslaget. Jeg lurer på noen av dere som har fått arrangert utdrikningslag for dere kan nevne noen ting som var bra/artig/det beste ved utdrikningslaget? Hun er en rolig jente, og skal ikke drites ut. Tenker på hyggelige aktiviteter
rockejenta Skrevet 21. januar 2015 #2 Skrevet 21. januar 2015 Jeg var ikke med på hele utdrikningslaget sist jeg var med, men på formiddagen var de bl.a. på laserzone og bryting i sånne sumodresser. Det syns jeg høres morsomt ut :D Og så fikk bruden spabehandling. Etterpå spiste vi reker hjemme hos bruden, drakk og koste oss, og så kom det dildoparty på besøk! Utrolig festlig. Aldri vært med på sånt før. Jeg syns det var minnerikt i alle fall Ikke noe flaut, bare veldig veldig morsomt.
Miih Skrevet 21. januar 2015 Forfatter #3 Skrevet 21. januar 2015 Takk for tips har tenkt på sånne sumo-dresser, det høres veldig morsomt ut ja, og noe alle kan være med på. Så må kanskje bruden få noe alene, type massasje, brudesminke eller noe. Men dagen blir jo lang, er så redd det ikke skal være høy stemning, at det begynner å "dø ut" utover kvelden. Mat er jo også viktig å finn inn i skjemaet
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2015 #4 Skrevet 21. januar 2015 Hva med å samle sammen masse gamle bilder, skoledagbøker og minnebøker for så dra på en skikkelig hyttetur hvor man lager god mat, har god drikke og mimrer tilbake? Anonymous poster hash: c3432...efa
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2015 #5 Skrevet 21. januar 2015 Hva med å samle sammen masse gamle bilder, skoledagbøker og minnebøker for så dra på en skikkelig hyttetur hvor man lager god mat, har god drikke og mimrer tilbake? Anonymous poster hash: c3432...efa Jeg HATER gamle bilder av meg selv! Det i seg selv kan bli en grunn til at jeg ikke gifter meg. Så det er ikke for alle:) Anonymous poster hash: 69bc5...bc1
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2015 #6 Skrevet 21. januar 2015 Jeg HATER gamle bilder av meg selv! Det i seg selv kan bli en grunn til at jeg ikke gifter meg. Så det er ikke for alle:) Anonymous poster hash: 69bc5...bc1 Hjelpe meg, det var bare ett forslag Anonymous poster hash: c3432...efa 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2015 #7 Skrevet 21. januar 2015 Vi var i et utdrikkingslag der vi lærte Bollywood dans, kjempegøy. Ellers picnik i parken, spise på restaurant, spa osv... Avslutte i et hjem med pysjamasfest, gaver der alle tar med en gave som man har minner med bruden, og så skal bruden gjette hvem den er i fra. Kanskje en romantisk film.Anonymous poster hash: 2be52...51d
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2015 #8 Skrevet 22. januar 2015 Takk for tips har tenkt på sånne sumo-dresser, det høres veldig morsomt ut ja, og noe alle kan være med på. Så må kanskje bruden få noe alene, type massasje, brudesminke eller noe. Men dagen blir jo lang, er så redd det ikke skal være høy stemning, at det begynner å "dø ut" utover kvelden. Mat er jo også viktig å finn inn i skjemaet Det håper jeg ikke jeg får, vil være med vennene mine hele den dagen. Anonymous poster hash: 02ade...0f7
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2015 #9 Skrevet 22. januar 2015 Anbefaler ikke å ha med en aktivitet dere blir skikkelig svett av. I såfall bør det forberedes godt. Var deltaker i et lag for noen år siden, forloveren hadde ikke sagt noe om planene for dagen til noen. Hun overrasket oss med paintball og lazerX. Det var morsomt altså, men det hadde vært fint å vite om det på forhånd så vi kunne bytte klær/ha med oss ekstra klær. Ingen av oss følte oss særlig friske og fine på restauranten vi spiste middag på eller på påfølgende fest. Ble litt sure miner når vi ikke kunne sminke oss på nytt, dusje, ha på rene klær osv.Anonymous poster hash: 652bf...7bc
Gjest Meglerfrøken Skrevet 22. januar 2015 #10 Skrevet 22. januar 2015 Vi lekte en sånn spørsmål om brudgommen- lek i et utdrikningslag jeg var i. Da var spørsmål laget på forskudd, i samarbeid med brudgommen, og var basert på forholdet deres og minner de hadde. Så var spørsmålene brettet sammen og puttet i ballonger og blåst opp. Så skulle bruden sprekke ballongene, og svare på spørsmålene som kom Det var veldig hyggelig. En fin måte å bli kjent med paret, siden de møttes og bodde i en annen landsdel, men kom hjem til hennes hjemby for å gifte seg. Vi fikk også lese fasiten til spørsmålene da, og det var ikke alt hun svarte rett på Men hvem husker vel første CD/kasset som kjæresten har fått, når det er årevis siden det ble snakket om;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå